FIGYELEM!+18-AS RÉSZHEZ ÉRKEZETT A SZTORI EZEN RÉSZE! AKI NINCS ODA AZ ILYEN RÉSZEK ÉRT NYUGODTAN OLVASSA EL A TÖRTÉNET ELEJÉT ÉS VÉGÉT REMÉLHETŐLEG SOK DOLOGRÓL NEM MARADSZ LE. ÉN SZÓLTAM FELELŐSSÉGET NEM VÁLLALOK!
Köszönöm, jó olvasást!❤️
1 hónapja már hogy haza jöttem. A bátyám nagyon örült nekem és apa is. Sora végig velem volt, kicsit összeszedtem magam lelkileg meg minden. Az első héten rengeteg hívást és üzenetet kaptam a többiektől, de tudomást sem akartam venni róluk, így kikapcsolva telefonom rejtettem el éjjeliszekrényembe. Magán tanuló lettem és Sorával már gondolkodunk mikor megyünk vissza japánba. Mert én még mindig vissza akarok menni akkor is, ha ennyire elegem lett és eljöttem.
Anya sírjánál is jártam. Sora nagyon erősöködött hogy, ő is jöhessen, de nem engedtem, hogy velem jöjjön. Erre még nem álltam készen lelkileg így csak én látogattam meg egyedül a sírt.
A napom szokásosan unalmasan telt már kezdett elegem lenni hogy ennyire sokat kell várjak a magán tanáromra. Igen fiatal férfi tanárom van jóképű és izmos egy srác.
Viszont, nem néz ki jobban Iwaizuminál.
Csendben elfogadtam magamba a tényt, hogy szerelmes vagyok Iwaizumiba.
Ám, még mai napig nem emlékszem teljesen a buli éjszakájára. Egykét érzés, viszont felszokott jönni. Nah meg ott van még egy dolog.Igen nedves álmaim vannak Iwaizumival.
Én nem mondom azt, hogy nem néztem már valaha pornót és nem elégítettem már volna ki magamat, de azért ilyen intenzív szexuális álmaim sose voltak. Ezt nagyon furcsáltam az első héten, hogy ilyenjeim vannak, ám hozzá szoktam már.
Jó nem.
Ám ezek a szép álmok mellé bejöttek más álmok is.
Amiktől hetente egyszer vagy kétszer legalább órdítva és sírva keltem ki ágyamból.
Csak egy ember miatt.
Csak egy.
Csengettek. Végre már, az a kibaszott tanár is ideért.
Igen a gyakori káromkodásom sajnálatos módon, nem múlt el.
Köszi, Iwaizumi Hajime!
Kinyitottam az ajtót mivel nem volt rajtam kívül itthon senki sem. A tanár megjött. Igen jó képű. Mondtam már? Jah, igen ezzel kezdtem. Ám a jó képüsége mellé van egy kis másság benne.
A saját neméhez vonzódik.
Így hát, ha akarnám se lenne köztünk semmi sem. Ám, én amióta japánba mentem egy emberen jár az eszem.
Iwaizumi Hajime.
Ez van sajna.
Vissza tértek felém a gondolataim, nem igazán figyeltem a tanárra, így egy óra alatt le is zavarta az egészet. És úgy döntöttem ezt ki is fejtem így elő vettem naplómat és most jelenleg is ezt írom.
Szóval igen. Iwaizumi Seggfej Hajime.
Hogy ő lenne a nagy Ő?
Tch álmondjon csak ilyet. Nem hiszek ebben. Úgy is, ha hagyom kihasznál. Bár akkor is mindent meg tennék érte ha lehetne, ámde barátnője van, így édes mindegy. Szóval még nem igazán tudom, mit fogok csinálni Japánban ha vissza megyek. Azt se tudják szegények, hogy élek vagy halok. Lehet mondjuk, hogy tudják, Sora tartja a kapcsolatot Tooru-val. Meg kéne néznem a telefonom, de félek.Túlságosan is.
Talán vissza se kéne mennem, csak látni akarom.
Legalább még egyszer.
KAMU SEDANG MEMBACA
Lehetetlen még is...( Iwaizumi x reader BEFEJEZETT)
Romansa"- Az ellentétek vonzzák egymást- feleltem elcsukló hangon mire gyönyörű szemeit felém emlete. - Igen az ellentétek vonzzák egymást- felelte suttogva majd hajolni kezdett felém. - De nem tudnak egymás mellett megmaradni- feleltem majd elfordítottam...