20. Rész: Epilógus

1.1K 85 42
                                    


- Mindent kipakoltunk?- nézek szerelmemre.
- Igen, úgy látom minden megvan! Tetszik a lakás?- kérdezi.
- Még szép, hogy! Nagyon otthonos meg minden bár egy kutyus vagy MACSKA hiányzik még- néztem rá kihangsúlyozva a macska szót és boci szemekkel figyeltem.
- Édesem nem lenne időnk rá!
- De lenne!- nyafogtam neki.
- Ha szexre van idő akkor egy cuki cicára is van!- tettem karba kezeimet.
- Na! Azért még is más a kettő!
- Jó, igaz, de akkor is!- kérlelő tekintetem csak erősödik.
- Még át gondolom oké?
- Szeretlek imádlak Hajime!
- Csak ezért most komolyan!?- sértődik meg.
- Mindenért szeretlek, tudod te azt jól!
- Persze! Amint meglesz a szörcsomó már le se szarsz majd!
- Szóval akkor lesz cicánk!- kezdek el ugrándozni.
- Istenem, de aranyos vagy! - ránt magához szerelmem.
- Mit szeretnél?
- Nem ölelgethetem a mindenemet csak úgy?
- De megvan engedve neked mindig meg volt!- húzom magamhoz , majd pipiskedve kicsit borostás állát hintem puszikkal.

A nyár gyorsan telt el minket meg szét se lehetett választani. Nem mintha bárki szét akart volna minket választani. Idő közben Magyarországra is elvittem és bemutattam apunak meg a bátyámnak. És persze anyu sírjához is kivittem. Az mondjuk egy nehézkes nap volt, de túl estünk ezen is. És most itt állunk. A közös lakásunk kellős közepén. Lassan töltöm be a 17-et Hajime meg már 19. Hogy gyors volt ez a váltás? Ezt mi is tudjuk jól. Az viszont rosszabb lett volna ha én maradtam volna Japánban. Szerintem ez volt a helyes aztán az évek során meglátjuk még mi lesz velünk. Új élet vár ránk itt Amerikába és mi boldogan egymás mellett vágunk bele ebbe az egészbe.Végre valahára a sors is össze hozta útjainkat. Szeretjük egymást. Szeretem Iwaizumi Hajime-t.

Talán kijelenthetem, hogy boldogok leszünk amíg meg nem halunk.
Jó kopogjuk le gyorsan nehogy már ne jöjjön össze mind a kettőnk álma! Jah a macska neve Junior Hajime lesz, de persze még ő nem tudhatja szóval tartsd titokban!

VÉGE

Köszönetnyílvánítás

Hát itt a vége fuss el véle. El se hiszem, hogy befejeztem életem első történetét! Sose gondoltam volna, hogy befejezem az egyik könyvem azt se hittem el magamról, hogy egyáltalán nap világot fog látni ez a történet. Első sorban _carlin_h_-nak szeretnék köszönetet mondani. Az egyik könyvét olvastam az Ígérem című történetét mikor fejembe fészkelt ennek a könyvnek az ötlete. Bátorságomat össze szedve kérdeztem meg tőle, hogy ki rakjam e ezt a történetet ő meg lelkesen buzdított és olvasta is az  elejét még komment is jött tőle ami folytatásra késztetett és itt jött a többi drága olvasóm. Nagyon köszönöm, hogy segítettél és bátorságot leheltél belém! Köszönöm nektek olvasóim! Mindenkit elkezdhetnék megjelölgetni hiszen mindenki aki olvasta ezt a könyvet csak buzdított tovább az írásba. Mosolyt csalnak az arcomra a kommentek imádok rá válaszolni, de mikor már elolvasom akkor boldog leszek tőle. Nagyon sokat segített nekem, hogy ne adjam fel és végig írjam. És egyáltalán nem bántam meg, hogy én ki tettem ide a történetet! Mérhetetlenül boldog vagyok, hogy most szert tettem egy erős olvasói gárdára! Köszönöm, hogy olvastátok ezt a történetet! Jó hírt is tartogattam a sok köszönet mondás mellé! Szeretném ha továbbra is olvasnátok tőlem és remélem fogtok is! Rengeteg történet ötletem van még amit majd nektek szeretnék megmutatni! Mivel nem akarom ezt a történetet abba hagyni ezért gondolkodtam egy keveset és arra a döntésre jutottam, hogy írok majd még folytatást viszont most nem reader-chan és Iwaizumi története lenne a téma hanem Florence és Oikawa érdekes románcát boncolgatnám! Így ma napvilágot is lát az új könyv a címe: Egy seggfejjel az élet szép!
Remélem ezt is ennyien fogjátok olvasni mint ezt a könyvemet! Persze ott van még a Maradj játékban című sztorim is aki szereti az akció dús történeteket azoknak ezt ajánlom! Én szorgosan fogok írni történeteket tovább. Írjatok nyugodtan! Kérdezzetek bátran! Nagyon örülnék pár kérdésnek és szívesen beszélgetek bárkivel bármiről! Köszönöm, hogy itt vagytok! Nem lehet nektek elégszer meghálálni ! Rengeteg ideig kellett várni míg új részeket raktam ki szóval tényleg köszönöm nektek, hogy itt maradtatok és mindig izgatottan vártátok az új részeket! Ez a könyv fenn marad mától kezdve befejezett ként. Már csak a helyes írási hibákat javítgatom benne mert mai napig találok benne, hiába szeptembertől írom.😂
Köszönöm!❤️

Itt egy borító is az új könyvhöz meg a fülszöveg is:

Itt egy borító is az új könyvhöz meg a fülszöveg is:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Szeretkezzünk!- szólt utánam.
- Te meg mi a francot akarsz?- fordultam felé.
- Szeretkezni akarok veled!
- Nem dugni?- néztem rá vissza. Hamarabb nézem ezt belőle ki, mint, hogy ezt mondja, hogy mi szeretkezzünk.
- Az állatok dugnak, nem mi!- jelentette ki határozottan.
- Se dugni, se szeretkezni sem fogok veled!- jelentettem ki.
- Azt majd meglátjuk!- makacskodott tovább.
- Nincs jövőnk értsd már meg!- léptem közelebb hozzá.
- Oh dehogynem!- karolt át. Én meg  lefagytam.
Én hülye meg hagytam, hogy tovább menjen.

Oikawa Tooru egy aromantikus szexmániás seggfej aki képtelen egy kapcsolatra így minden nap mással találja magát az ágyban. Florence Parkinson egy elég merész lány múltját leszarva éli a saját életét és próbálja megtalálni motivációját. Egy buli estéjén viszont ők egymásra találnak mind lélekben mind testileg. Viszont Florence meg bír birkózni a különleges elvárásokkal a fiú részéről? Oikawa túl tud lépni az aromantikus kicsapongó élet módján?

A Lehetetlen még is... Című könyv második kötete mely rengeteg humorba burkolt fájdalmat és erotikát tartogat az olvasó számára!

Várlak ennél a történetnél is szeretettel titeket❤️

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 01, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Lehetetlen még is...( Iwaizumi x reader BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora