14. Rész: Megcsalta?

1.3K 113 13
                                    


Gyerekek ledöntött a nátha így új rész lett így most xdd.



Hogy az a jó szent szagú isten, hogy ennek is épp most kellett be nyitnia.

- Már megint!?- kiabált Momo.

Várjunk, mi megint?
Hajime egyre jobban szorított magához.

- Komolyan megint vele csalsz? Mi olyan édes ezen bazdmeg?- állj, állj, állj.

Hogy mi van??

Oké korábban elcsattant talán 2 csók. De a buli elején tisztán emlékszem, hogy Momo is turkált mind Tooru szájában, mind 3 másik fasziéban. És csak utána csattant el köztünk 1 csók Hajime-val. Akkor most mi is van?

- Ismét meg dugod aztán hozzám jössz sírni, hogy semmire sem emlékszik!- mi?
Én csak lélegzet vissza tartva figyeltem mi is történik itt.

- Erre már emlékezett volna, ha nem nyitsz ránk- mondta Hajime.
- Volna!- hangsúlyozta ki.

Oké kezdem teljesen elveszteni a fonalat.

- Bazdmeg ne nézz már ilyen értetlenül!- rivallt rám.

- Azt se tudom mi van, és képzeld, ha nem ordibálsz akkor is értem mit mondasz!- mondtam hűvösen.

- Kivel játszol Iwaizumi?- kérdezte.

Játszik?

- Kit szeretsz most igazából? Engem vagy azt?- mutatott rám. Ooo mindjárt meg ütlek!

- Téged szeretlek- mondta Momo-nak.

Hogy mivan?

- Akkor miért vele hemperegsz ismét?- mi az, hogy ismét??

- Mert rád nem áll fel a faszom- kösz a közérdekű információt Iwaizumi.

Szóval csak egy játék vagyok igaz? Fogtam a melltartót felvettem míg ezek ketten veszekedtek, meg fogtam Iwaizumi ingjét felvettem azt is majd a szoknyámat. Fel álltam az ágyról és elindultam kifelé.

- Na a játék szer most le lép- intettem és meg indultam kifelé. Ám persze, hogy az a fasz elkapta a kezemet.
- Várj, ne menj!- nézett szemembe és mintha egy pillanatra megtört volna és láthattam szemei igazi csillogását.

Kár, hogy már késő volt.

- De megyek. Ennél jobban már nem tudsz megalázni. Se te, se te- mutattam Momo-ra aki egy pillanatra le dermedt, és mintha rá jött volna milyen szemét dolgokat művelt. - Ti ketten borzalmas emberek vagytok. A lelketek annyira rohad, hogy már az bűzlik. És be se látjátok ha hibáztok! Az életem két nagy csalódásai vagytok! Te azért- néztem ismét Momo-ra- mert azt hittem lett egy barátom ,aki mindig mellettem áll. Ám ahogy valamit elrontottam amit még mindig nem tudok, hogy mi is az, azon nyomban ellenem fordultál. Ki tudja mióta tervezel ilyen dolgokat ellenem. És a leggázabb az, hogy szem rebbenés nélkül végig nézed, hogy más szenved. Te egyszer is fel tetted magadnak a kérdést, hogy mi lenne ha veled történne ez? Persze, hogy nem. Most nézz magadra. Itt állsz kopaszon lila bőrrel egy száll csipke ruhába és ordibálsz a seggfej barátoddal azt gondolva, hogy minden jobb lesz. Szánalmas. Tudod én is egy szemét ember vagyok és bele estem a ti hibátokba. Nem Iwaizumi színezte be a vizet hanem én, és direkt jöttem el hancúrozni hozzá, ám a törékeny lelkem arra vágyott, hogy ez a fasz- mutattam a fiúra aki a mindent jelenti számomra- viszonozza az érzéseim. És mit kapok a képembe bazdmeg? Kibaszott azt, hogy egy kurva játék vagyok neki! Cseszd már meg a jó életbe! Én szeretlek bazdmeg! Nem fogtad még fel avval a mogyorónyi agyaddal? Hányszor fogsz még össze törni? Nem volt neked már elég ebből?- éreztem, hogy szorítása enyhül így ki húztam kezemet.

Lehetetlen még is...( Iwaizumi x reader BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora