Úr isten emberi időben raktam ki a részt, nem hajnalok hajnalán!
Figyelmeztetés:Borzasztóan sok trágár szó lett bele írva a történetbe, de szerintem türhető lett.
Jó olvasást❤️
- Most komolyan bunkózni fognak?- kérdeztem Toorut.
- Hát eléggé úgy néz ki..
- És még is meddig tervezik?
- Bele nyugodnak majd hamar.
- Úgy ismered Hajimét?
- Hát nem..
- Akkor ne pofázz Tooru!- fogom fejem, ha jól tudja milyen makacs a legjobb barátja akkor ne hitetgessen, hogy majd megbocsált.
- Figyelj ( Név)! Nem ismered Iwa-chan szemszögét még, de hidd el pont nem te leszel az akire évekig fog haragudni. Momo annál inkább, ő rá ne számíts még érettségi után is utálni fog mint a szart. Ez az egyetlen baj vele. Írtó aranyos kedves cuki lány, nagyon jól lehet vele beszélgetni és jól meg állja a helyét, egy igen nyitott ember, de egyrészt szerintem hiperaktív és idegesítő már mikor folyton nyávog, meg persze a hobbija mint észre veheted a kibeszélés. Meg folyton folyvást középpontban van és mindenkivel jóban akar lenni, meg ha utál valakit akkor azt élete végéig tudja utálni. Képzeld múltkor azon volt ki akadva, hogy nem dícséret meg Iwa-chan és a fejébe vette hogy ő milyen férfias, 3 héten keresztül azt hallgattam hogy ő milyen férfias. Szerintem ha fel dobnám, hogy milyen kurva jól nézel ki és milyen kívánatos és csinos vagy, szerintem kezdené előről ezt a férfias cuccot- értettem mit hadovált mert ismerem Momot, és igen, tényleg irritáló egy cuki ember ám ezt leszartam, egy szó csengett a fülemben.- Kívánatos?- hökkentem meg és néztem Tooru paradicsom fejét.
- Hát na, én is férfiból vagyok mellesleg megsúgom, hogy tegnap Iwa-chan merevedéssel ment haza és azt nem Momo okozta, amióta elmentél Iwa-chan folyton panaszkodik, hogy nem áll fel neki Momo-ra te 2 másodperc alatt be indítottad egy nézéssel, szóval így is értem a kívánatost- állj állj állj.Én be indítottam Hajimét.
Mi a fasz.
Akkor Tooru sem lehet jobb állapotban.
- Tényleg ennyire jól nézek ki?- próbáltam vörösödő arcomat eltakarni előle.
- Ha nem tudnám, hogy Iwa-chan-t szereted akkor most egy akkorát szeretkeznék veled, hogy soha se felejtenéd el- azt a rohadt de zavarba ejtő.
- Tooru tudod, hogy nem..
- Igen tudom ezért nem is lesz semmi, én szépen elmegyek a fürdő szobába, elintézem magamnak és majd utána nézünk itthon filmet, okés?- néz rám.Na állj.
Ha már Hajime ennyire utál.
Miért ne próbáljam elfelejteni?
Tooru írtózat jó pasi.
Szinte már egy isten.
Olyan kívánatos az ajka.
Csak még egy próba, utána ha nem megy nekem, akkor abba hagyom végleg és nem zaklatom.
Oda sétáltam hozzá, majd meg érintettem arcát.
Még levegőt venni is elfelejtett.
Meg fogtam tarkóját, majd kicsit lejjebb húztam mert hozzám képest brutál magas volt. Lábujj hegyre álltam, majd puha ajkaihoz érintettem enyémet. Nem reagált így óvatosan mozgatni kezdtem ajkaimat mire fel eszmélt és vissza csókolt.
Nyelve végig siklott számon ám én nem nyitottam még ki.
Vártam mi lesz a reakciója.
Keze végig simított csípőmön, majd nem várt keze jó erősen bele markolt fenekembe.
YOU ARE READING
Lehetetlen még is...( Iwaizumi x reader BEFEJEZETT)
Romance"- Az ellentétek vonzzák egymást- feleltem elcsukló hangon mire gyönyörű szemeit felém emlete. - Igen az ellentétek vonzzák egymást- felelte suttogva majd hajolni kezdett felém. - De nem tudnak egymás mellett megmaradni- feleltem majd elfordítottam...