Kerjasama

42 2 0
                                    

🖊 Idea jahat 😈

☆*: .。. o((❤))o .。.:*☆

Ni bukan bab yang menceritakan tentang aku berkerjasama dengan kau, tapi rancangan aku dan kakak kau untuk kene kan kau.

Hahahaha..... (Gelak jahat)

Aku dengan keluarga kau boleh dikatakan rapat. Aku gembira bila keluarga kau dapat terima aku. 

Aku dah pernah sembang dengan ayah kau sekali. (Dekat bab 'Overnight') Hahaha...

Aku pernah sembang dengan abang kau dan pernah merancang untuk kenekan kau dengan kakak kau.

Hahaha..... Lawak lak bile teringat moment tu. LOL.

Masa tu kau di masukkan hospital sebab kemalangan. Aku pulak macam dah terbiasa dengan diri kau yang selalu masuk hospital.

Sepanjang kita berkenalan, kau dah masuk hospital lebih dari 5 kali. Hahaha... Tapi aku still risaukan kau.

Masa tu kau masih belum sedarkan diri, aku pulak risaukan kau dan mesej kau, tapi kakak kau pulak yang balas mesej aku.

To be honest, aku memang takut nak bersembang dengan kakak kau, tapi kakak kau layan aku dengan baik sampai aku boleh sembang dengan diadengan selesa.

Aku tak ingat sangat, tapi kakak kau yang ajak aku untuk kenekan kau. Hahaha.....

Pada mulanya aku rasa bersalah, sebab kau masih belum sedarkan diri, tapi bile kau dah sedr pulak dah kene prank dengan aku dan kakak kau.

Tapi kakak kau cakap, "Takpe. Kalau Kimi marah awak, kakak pertahankan awak."

Hahaha..... Aku terus setuju lepas baca mesej kakak kau itu. Dan um... aku malu-malu lak bila kakak kau gelarkan diri dia sebagai kakak dengan aku. LOL.

Kemudian aku tidak ingat ape yang kami rancangkan. LOL. Hahaha.....

Tapi yang best, dia panggil aku adik ipar. LOL. Hahaha.... Bab ni aku memang banyak gelak ah 😂

Kalau kau baca bab ni, tolong hantar terima kasih aku pada kakak kau dan keluarga kau. Gembira dapat berkenalan dengan keluarga kau.

Sejujurnya aku ingatkan hubungan kita ni akan kekal sebab aku dah kenal keluarga kau, tapi dah ini takdir kita. LOL.


✒Pls vote 😊🥰

✏From: ☆S

My First LoveWhere stories live. Discover now