✏ Ini mungkin bab terakhir kisah kita... 🙂
☆*: .。. o((❤))o .。.:*☆
Kita terus berhubung melalui panggilan suara 📞
Tapi... Fon aku jadi makin teruk dan aku langsung tak boleh nak angkat panggilan kau.
Dan lebih parah lagi, kucing aku jatuhkan fon aku sampai fon aku dah tak bernyawa. Bad kitten 😿. Lol
Tapi itu tak menghalang kita untuk terus berhubung.
Reader: Macam mana kau nak berhubung kalau dah takde fon?
K.... Chill. Aku ada laptop😂 Kita terus bersembang melalui facebook.
But yeah... Mungkin dah takdir kita untuk tidak bersama, ayah aku lupa nak bayar wifi... Rumah aku tkde internet sebulan lebih😂
By the day goes by, I start to stop loving you.... Lol. Maaf pasal tu.... Tambahan pulak aku ni jenis pelupa....
Perasaan aku kat kau mula pudar tapi, aku takut kalau kau riasukan aku...
And aku jadi selfish. Walaupun perasaan aku sendiri mula pudar, aku berharap perasaan kau kat aku tak pudar and aku harap kau tak lupakan aku...
Aku betul-betul minta maaf pasal tu....
Kemudian, abang aku tetiba jadi baik and share data dia gan aku😂. Aku buka FB tapi kau hanya hantar sedikit je pesanan...
Aku rasa sedikit kecewa, tapi tetap balas mesej kau. Lepastu baru aku teringat, yang aku ada dua FB.
Aku terus buka FB lama aku. Aku terkejut. Banyak gila mesej kau kat FB lama aku😂 Hati aku terus berbunga balik😂
Masa aku balas mesej kau, kau tak online... Bila kau pulak online aku tak online... Masa baca mesej kau, aku dapat tau yang perasaan kau kat aku mula pudar....
Akhirnya... Aku minta tolong kawan aku untuk minta putus gan kau. Aku yang salah. Aku tau....
Beberapa hari kemudian kau balas mesej aku dengan berkata "Baiklah."
Dengan macam tu kita betul-betul putus hubungan. Macam tu je...
Aku memang berharap kau akan tanya aku kenapa aku minta putus? Kenapa aku fikir macam tu? Aku harap kau akan pujuk aku...
Tapi kau jawab "Baiklah" tu maksudnya kau pun ade fikir untuk minta putus... Kau pun tidak ada perasaan jat aku...
Dengan macam tu je, kisah cinta kita berakhir...🙁
YOU ARE READING
My First Love
RomantizmCinta pertama? Mana mungkin aku lupakan kau. Kau orang pertama yang mengajar aku erti cinta yang sebenar. Kau orang pertama yang mengajar aku satu perasaan yang tidak pernah aku alami selama ini. Tetapi, ramai yang kata cinta pertama itu selalunya t...