Serangan Dari Ex Pertama Kau

35 2 0
                                    

🖊 Arigatou gozaimasu!

☆*: .。. o((❤))o .。.:*☆

Aku tak ingat bile bende ni jadi, tapi yang pasti time tu aku tengah pergi cari baju sekolah tahun depan. 

Ex GF pertama kau serang kat akaun FB kau. Dia fack FB kau and serang aku. Dia cakap aku perempuan murahan.

Dia tuduh aku rampas kau dari dia, sedangkan dia yang buat kau benci dia.... Mungkin kau benci dia...

Pada mulanya aku tak bagi tau kau yang ex kau serang aku, tapi kau tanya aku "Kenape saya tak boleh login fb saya?"

Kau mesti nak buka fb sebab notification massenger fb kau asyik berbunyikan?

Aku pada mulanya malas nak besarkan hal ni. Malas nak jadikan macam dalam drama. Hahaha... LOl.

Ex kau tu asyik tuduh aku je, kononnye di sebabkan aku, korang break up, kononnye aku santau kau? What?!

Aku pada mulanye dah cakap elok-elok ok. Tapi dia terus buat aku sakit hati. Aku geram terus ignore ex kau tu!

Tapi dia terus hantar mesej yang menyakitkan hati. Aku tak boleh tahan terus tunjuk diri aku yang sebenar.

Aku keluarkan bahase kasar. Aku tak ingat macam ia berakhir, tetapi aku akhirnye bagitahu kau kan?

Kau defense aku. Bagi aku lawan dengan ex gf pertama kau memang menyakitkan hati aku! Sampai sekarang aku masih sakit hati!

Tetapi beberape hari lepas tu, ex gf pertama kau mesej aku lagi. Kali  ni dia minta maaf dan kiteorang terus berbaik.

Kemudian kiteorang terus berbual pasal ape yang kami suka pasal kau. Hahaha... Aku memang jenis yng tak kesah kalau ade orang suka bende yang sama dengan aku.

Sebab nanti boleh bersembang pasal bende tu sama-sama. LOL. Sama minat takpe just janggan rampas. Hahaha....

Aku tak tahu ape yang kau cakap kat dia sampai dia minta maaf dan berbaik dengan aku, tapi betul ni, terima kasih banyak-banyak pertahankan aku.


✒Pls vote 😊🥰

✏From: ☆S

My First LoveWhere stories live. Discover now