🖊 Yah! Aku keliru waktu itu.
☆*: .。. o((❤))o .。.:*☆
Sejak hari itu, kita bersembang di facebook. Disebabkan fon kau rosak, kau guna laptop kau.
Aku sahaja yang menyimpan memori itu, sangat sakit tau! Sebelum kita jadi pasangan yang sebenar kau sudah melukakan hati aku!
Kau terus mesej aku seperti biasa. Dan aku juga terpakse menyimpan rahsia itu dan berbual dengan kau macam biase.
Tapi sedikit, sebanyak kau, buat aku tertawa dan rasa sakit itu perlahan-lahan menghilang. Perasaan cinta aku juga makin besar. Yeah, aku cinta kau!
Aku masih ingat masa itu....
Habis semua orang fikir saya dengan awak couple.
Geramnya saya
Nak je tanam semua orang
Dengan awak2 sekali
Eh?
Kenape pulak?
Sebab saya suka awak.
Itu sekali. Kemudian....
Awak tau, saya suka awak?
Awak orang baik.
Saya suka awak
Awak sorang je nak dengar masalah saya
Terima kasih jadi kawan saya
Itu kali kedua... Kau cakap suka aku kemudian cakap yang aku ini kawan kau. Aku keliru tau!
Ada idola saya sorang ni baik tau,
Awak nak dia?
Huh?
Tak
Haha....
Menangis idola saya bila awak tolak dia.
Awak sesuailah dengan dia.
Dia dan awak baik dan secocok.
Taknak
Kalau saya?
Entah.
Tanya ayah saya.
Jangan saman saya.
Haha...
Ayah saya polis tau.
Habislah saya
Itu kali ketiga. Kau cuba satukan aku dengan orang lain. Aku nak tau sangat kenape kau buat macam tu? Kau nak tengok reaksi aku? Kalau aku terima idola kau, kau kecewa ke?
Kau buat begitu buat aku keliru tau! Aku betul sakit! Banyak kali kau cakap yang kau cintakan aku, tetapi kemudian kau ubah topik dan buat seperti itu semua tidak pernah terjadi...
Aku keliru pada waktu itu. Apa kau fikir aku sebagai kawan atau lebih?
✒Pls vote 😊🥰
✏From: ☆S
YOU ARE READING
My First Love
RomantizmCinta pertama? Mana mungkin aku lupakan kau. Kau orang pertama yang mengajar aku erti cinta yang sebenar. Kau orang pertama yang mengajar aku satu perasaan yang tidak pernah aku alami selama ini. Tetapi, ramai yang kata cinta pertama itu selalunya t...