Bölüm 3 ꨄ İyi Kalpli Bir İnsan

2K 231 28
                                    

Benimki~

Sadece şu borcunu öde ve git tamam mı?
Senin hayatın pek de umrumda değil çünkü.

Hey! Sen nasıl böyle yazabilirsin?

Benimki~

Ah gerçekten bunların otomatik mesaj olduğu falan mı düşünüyorsun? Yalnızca kopyala yapıştır yapıyoruz. Lütfen şubemizi meşgul etmeyi bırak ve git.

Hayır hayır, yanlış anladın yani nasıl hayatımın umrunda olmadığını söylersin?!

Şuna bir bak!

Tanrım, ben çok yakışıklıyım!

Ama sen...

Benimki~

Yalnızca borcunu öde ve kaybol. En azından yaşayacak güzel bir hayatın var, bunu değerlendir ve keyfine bak.

Badanasında ağır metaller mi var oturduğun odanın duvarlarında anlamadım ki. Çok değişik kafadasın da. Ben daha 17.091,66 Won olan hat borcumu ödeyemiyorum sen gelmiş yaşayacak güzel bir hayatın var diyorsun.

Sen ne saçmalıyorsun? Ben 4 yapraklı yonca bulsam yoncanın bir yaprağındaki tüm hücreler hemolize uğrayıp patlar. Düşün hücre çeperleri oldukları halde?!!

Bende güzel bir hayat, bir kağıdın kendi kendine origami haline gelip o hayvanın sütunu vermesine benzer.

Sıfır yani anca iyi kalpli bir insan telefon hattıma olan borcumu kapattıracak da öyle iyi bir yaşam süreceğim (^‿^✿)

Benimki~

Tanrım sen bana sabır ver!

Değerli abonemiz, hattınızda 17.091,66 Won ödenmemiş borç bulunmaktadır. Hattınızın kısıtlanmaması için ödeme yapmanızı rica ederiz. Ödeme yaptıysanız lütfen bu mesajı dikkate almayınız.

Debt Line // Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin