Всеки човек мисли , че минава през най-лошото . Всеки мисли , че неговата съдба е най-тежка. Но аз ще ви накарам , да сте щастливи от живота си , такъв какъвто е , да бъдете благодарни на малките неща които ви предоставя.
Лейла ... едно обикновенно момиче , но с необикновена съдба . Тя е на 17 години и живее в един от най-бедните квартали в Сеул . Трябва да се грижи за болната си майка и да търпи пияницата - баща си . Ходи на работа по цяла нощ и учи колкото може през деня . Имала е ужасна съдба с момчетата в живота си . Един я е подлагам под физически тормоз през цялата им връзка , докато на нея не и писнало и не го разкарала. Друг и е взел всички спестени пари някога и избягал , така че тя никога да не го намери . Трети бил наркоман , който взел свръх доза и умрял пред нея. А последния , е той е болен от рак и сега е в болница . Лейла се грижи и за него , освен за майка си . Остават му няколко седмици живот . Но тя е винаги усмихната , въпреки непоносимия си живот !
Е , замислете се , какъв е вашият живот . Бъдете доволни от това което имате , защото тепърва съдбата на Лейла ще ви покаже живот , който не си и представяте , че някой може да живее! Срещата с нов човек , момче което е необикновено и ще промени живота ѝ.
YOU ARE READING
Night vortex
FantasyТъмнината не крие само опасности . Дали любовта ще разсее мрака заобиколен около свръхестествената съдба на Jungkook и Лейла?!