İnsan aşık olunca karşısındaki kişi onu ne kadar kırarsa kırsın ondan vazgeçemiyor değil mi ?
Aşk çok tehlikeli bir duygudur. Ben bunu onda çok iyi anladım. Onun uyumadığı geceleri ezbere bilirim çünkü bende onunla beraber uyumam. Aynı şehirdeyiz, aynı okuldayız fakat birbirimize çok yabancıyız.
Bir yandan iyi geliyor bir yandan beni delirtiyor. Çok denedim vazgeçmeyi olmuyor, olmayacak gibi. Bu his beni bitiriyor . Ya ben biteceğim ya da içimdeki onu öldüreceğim.
Şimdi ise elimden sadece camdan onu izlemek geliyor. Koyu kahverengi ceketini çıkarmıyo çoğu zaman. İçtiği sigarayı sayamıyorum artık. Arkadaşları var ama onlarla beraber değil.
Güvenmiyor belkide. Kalbim deli gibi atıyor, ellerim titriyor, nefesim kesiliyor.
Beni engelleyeli tam 1 ay oluyor. O kızla bu sefer kesin bitmiş gibi. Çok seviyor o kızı. İçim gidiyor ama o içimden bir türlü gitmiyor.
Bir sigara daha yaktı , içine çekti ve kafasını yukarı kaldırıp dumanı havaya üfledi. İçimden sessiz bir küfür mırıldandım.
Her gün usanmadan 40 dakika boyunca onu izliyordum. Elimden başka bir şey gelmiyordu.
Kötü durumdaydı. Hissetmek ve görmek. Hisler gösterir bazen nasıl bir halde olduğunu. Gözaltları mosmordu, geceleri uyumadığı için derslerde uyuyordu. Ve bu aralar hiç olmadığı kadar sinirliydi.
Patlamaya hazır bir bomba değil denizin içinde balıkların boğulması gibiydi. Çelişkili değil mi ? O da öyle.
Elimi anlıma vurup " Aptalsın, aptalsın !" diye söylendim.
Onu izlemeyi bırakıp peteğe oturdum. "Hala onu mu izliyorsun ? " diye soran Ela'yı es geçtim.
Bunalmıştım, her yer dar geliyordu. " Bunaldım." dedim düz bir sesle.
Ayağa kalkıp camı açtı " Gel hava al ." dedi gülerek. "Salak ! " dedim gülerek.
"Hadi kantine gidelim acıktım. " dedim.
Kafa salladı. " Birkaç ay sonra gidecek. Eğer vazgeçemezsem kendimi toparlayamam biliyorsun değil mi ? "
" Vazgeçeceksin kanka. Yani mecbursun." dedi merdivenlerden inerek.
İç çekip kulaklığımı çıkardım. Rastgele bir şarkı açtım.
Kantine geldiğimizde dolu olmasını bekliyordum zaten . "Almasak mı ya ? Aralarında kalıyorum 1.60 boyumla ! " dedim .
"Gel bi daha inemem ." dedi.
Simit ve meyve suyunu alıp Ela'ya baktım. Onun daha almadığını gördüğümde arkada beklemeye karar verdim.
Arkamı döndüğümde oradaydı. Elleri cebinde yere bakıyordu. Sanki ona baktığımı anlamış gibi kafasını kaldırıp bana baktı. Size yemin edebilirim o an zaman durdu. Sevgi böyle bir şey miydi ?
Yani bilmiyorum. Nasıl bir insan böyle delicesine sevebilirdi. Uzun uzun yeşil gözlerine bakmak, sarılmak istedim. Ama sadece gözlerimi kaçınmakla yetindim.
Sen onu her yerde ararsın o hiç beklemediğin bir an ansızın çıkar karşına. Unuttum dersin bir bakar içindeki duygular yeniden alevlenir.
Ama hissediyordum güzel bir şeyler olacağına. Umudum vardı aptalcaydı ama vardı.
Ve şimdi o vazgeçmem için bir sebepken vazgeçmeme sebebim olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
27 • texting• [TAMAMLANDI]
Short StoryBartu: Sigara zararlıdır Anonim: Senin gibi mi ? ‐ Başlangıç tarihi: 27.09.19 ‐ Bitiş tarihi: 20.04.20 2019 | lostrains