12.BÖLÜM

2.3K 112 226
                                    

DramioneShipler: Woaw, hiçbir çift sizin kadar yakışmıyor bebeklerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DramioneShipler: Woaw, hiçbir çift sizin kadar yakışmıyor bebeklerim.♡
637,737beğeni 82,880yorum

Malfoyprince: Ah, dostum. Onların her haline düşüyorum..

Blacksprinces: Favorim Sirius olsa da çift olarak benim de Mione&Draco.

DracoMalfoy: Tatlı sayfalardan biri daha... Mionem ve benim için açtığınız dramione hesaplarına bayılıyorum.

DramioneShipler: DRACO MALFOY YORUM YAPTIIIIII♡♡♡♡♡

DramioneShipler: Bizde sana bayılıyoruz Draco'mmmm♡♡♡

DracoMalfoyAşk: Siz çok zevksizmişsiniz bea. Herm ve Draco da neymiş bizim yanımızda? Iyyyyğ :/

MalfoyGranger: Fotoğrafa Draco yorum yapmış, evlenmişler, çocukları olacak ve sen hâlâ kendinle mi shipliyorsun Draco'mu?

HermioneMalfoy1: Daha uyanamamış herhalde. ANCA RÜYASINDA...








LunaLovegood: Barıştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

LunaLovegood: Barıştık...♡
47,720,638beğeni 36,991yorum

RonWeasley: Tab2♡

PansyParkinson: Nasıl oldu merak ediyorum? Anlatın azcık dedikodu yapalım :)

LavenderBrown: Asıl ben merak ediyorum... Beni nasıl aldatırsın!?

HermioneGranger: Beni beni Lavenderini... Eskidi artık bu replik Brown. Yeni nesili takip et, eskide kalma!

DracoMalfoy: sjdhsjjsjsjs

HarryPotter: Herm, bozmasana kızı. Çok seviyor herhalde muggle dünyasındaki dizileri.

ViktorKrum: Sevgilimle ne hatle dalga geçersiniz!? Sizi gebertirim!

TheodoreNott: Lavender'i koruman çok tatlı Viktor ama sevgilinse eğer bazı davranışlarına dikkat etsin.

PansyParkinson: Mesela sevgilisi olan birinden hesap sormaya kalkmasın. Veya ilişkileri varmış gibi konuşmasın.

DracoMalfoy: Viktor, senin adına sevindim. Lavender ile çok iyi bir çift olursunuz. Ama az ötede sevgili olunda bize sıçramasın!

RonWeasley: Draco'nun yorumunu okurken 'buna ne oldu amk' dedim de yorumun sonunda asıl nokta varmış...

MollyWeasley: Uuu Roncuk 'amk' da neymiş böyle? Arthur’un muggle dünyası kitabından küfürler mi öğreniyorsun yoksa?

HarryPotter: Söyle bakalım RONCUK öyle mi yapıyorsun sen kuzum?

TheodoreNott: Söyle annesinin bir tanesi, söyle kuzum. Öyle mi yapıyorsun sen? Ayy ayy ayy...

PansyParkinson: Hadi ama çocuklar, dalga geçmeyin RONCUKla

GinnyWeasley: sjjdksmsjdksm









Hogwartsİfşa: Gizli bir şeyler mi dönüyor yoksa?772,081,620beğeni 110,583yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hogwartsİfşa: Gizli bir şeyler mi dönüyor yoksa?
772,081,620beğeni 110,583yorum

DracoMalfoy: En sevdiğim profesör ve vaftiz babam olmasanız öldürürdüm sizi @SeverusSnape

LunaLovegood: Çok kabasın Draco.

HermioneGranger: Neler oluyor Harry?

HarryPotter: Koridorda gece gezerken yakalandım sadece...

HermioneGranger: Ve yine ceza?

HarryPotter: evet...

HermioneGranger: Mezun olmamıza rağmen hâlâ Gryffindor'dan puan eksiltmeyi başarabilen tek insansın tebrikler!

GinnyWeasley: Aferin geri zekalı çocuk seni, aferin!

TheodoreNott: Elindeki şey ne Harry?

HarryPotter: Boşver Theo, sonra anlatırım..

Dumbledore: Severus yanlışlık yaptığı için Gryffindora 710.001 puan..

Slytherin: NEEE

Gryffindor: EHEHEHEHEHEH

LordVoldemort: Dumble hadi ama çok adaletsiz olmadı mı bu? Sen bendensin. Slytherine de puan vermelisin bence.

Dumbledore: Lord için Slytherine 999.999.999puan.

HarryPotter: nE?

DracoMalfoy: Lord bir boka yaradı sonunda.

HermioneGranger: haksızlık...

RonWeasley: hadi ama profesör?

GinnyWeasley: Aşkı için Slytherine bile puan verdi.

Dumbledore: Bu seneki bölüm kupasını kazanan bina SLYTHERİN... Tebrikler..

^^Burada aşkı için Slytherin'e puan veren koca yürekli bir Dumble reis bırakıyorum

Aşk-ı HogwartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin