Hogwartsİfşa: Gryffindor'un puanınını yerle bir eden Snape, Harrye gülerken kameralarımıza yakalandı. Bu gülmeyi neye borçluyuz acaba??
735726270beğeni 62836yorumGinnyWeasley: Yalnız harry çok tatlı çıkmış.
RonWeasley: Sen de hemen Harry'i öv
HermioneGranger: Kardeşin, evet ama sanane Ron. Onlar sevgili sonuçta tabiki birbirlerini överler.
PansyParkinson: sana ters gelir tabi bunlar. Hiç Luna'ya iltifat etmedin ki.
LunaLovegood:😕
RonWeasley: Off Pansy. Hep zor duruma düşürüyorsun beni.
HermioneGranger: Ne oldu Ron. Gerçekler zor mu geldi?
DracoMalfoy: Aşkım biraz sakin olur musun?
HermioneGranger: Zoruma giden şu ki işinize gelince o benim sevgilim yok kıskanırım filan falan ama sevgili olduğunuzu ne gösteriyor. Ne?? Söylede bizde bilelim. Luna sevgili yapsa sanane mesela. Sen ona çıkma teklifi ettin mi??
RonWeasley: Daha etmedim ama sonuçta sevgili gibiyiz.
PansyParkinson: O öyle olmuyor işte Ron. Daha etmedin ama ya başkası ederse? Hiç düşündün mü?
RonWeasley: Kabul etmez ki.
LunaLovegood: Ron yeter artık sus. Bir daha sakın bana mesaj atma. Bıktım artık şu senin bana sanki eşyaymışım gibi davranmandan. Uzaktayım ama seninim gibi. Ama öyle değil işte! Sen çok önemli birşeyi unuttun. Benimde duygularım var!!
TheodoreNott: Lunacığım bak şimdi Pansy ile yanına geliyoruz. Dışarı gidelim gezelim biraz.
LunaLovegood: En azından beni düşünen arkadaşlarım var :)
RonWeasley: Bende seni düşünürüm tabi ki Luna. Özür dilerim.
LunaLovegood: Üzgünüm Ron ama iki cümle kalbimin kırılmasını onarmıyor. Hatta hiçbir şey onarmaz. O yüzden sadece sus.
LordVoldemort: Susun lan başım ağrıdı. Bu arada Snape gülerken daha çirkinmiş.
DracoMalfoy: Sus lan Voldi. Profesör her haliyle yakışıklıdır.
HarryPotter: Yağcı..
SeverusSnape: Gryffindor -150
Gryffindor: Harry kapa çeneni!!!
Slytherin: HARRY SAKIN SUSMA!
HarryPotter: 😶
💫
💫
💫
💫
💫
💫
💫
💫
💫