KAOS KAOS KAOS!
Magazinhabertv.com: Aldığımız haberlere göre "Lord Voldemort'a" ihanet edip en beklenmedik anlarda iyi tarafa geçen Lucius Malfoy, dün gece geç saatlerde ölü bulundu. Cesedinden anlaşıldığı kadarıyla büyülerle büyük işkence edilmiş fakat ölümü boynundaki yılan ısırığı olduğu ortaya çıktı.
Ginny: Yok artık bu kadar olamaz değil mi?
Harry: Şu ana kadar yaptığı haberler doğruydu fakat umarım bu değildir
Luna: Tam böyle iyi tarafa geçmişken...
Neville: Hâlâ korkuyor olsam da seviyordum onu...
Pansy: BİR DURUN ÖLÜP ÖLMEDİĞİNİ TAM BİLMİYORUZ
Medusa: @Draco ??
Lavender: Doğru mu olanlar?
Lily: @Narcissa arkadaşım lütfen bir şeyler yaz herkes endişeleniyor
Molly: Bizim gelmemizi ister misiniz?
Medusa: @Tom haberin var mı? Baban böyle bir şey yaptı mı cidden?
Tom: Hiçbir şeyden haberim yok eğer öğrenebilirsen hemen yazacağım size
Bellatrix: Haber tabiki doğru. Lordumla dalga geçenin sonu böyle olur işte. Akıllı olun!
James: O senin kardeşinin kocası! Ne kadar üzüleceğini nasıl düşünmüyorsun? Hiç mi değeri yok gözünde?
Bellatrix: Bunu diyen kişi, yıllarca peşinde koştuğu aşkını aldatıp üzen kişi mi? Seni ciddeye alamıyorum Potter.
Remus: Kötü düşünmeyin. Haber yalan olabilir sonuçta.
Tonks: Ama bellatrix doğru diyor?
Remus: Bella her zaman boşa lordunu yüceltir. Haber doğru ya da değil, o her zaman doğru der.
Ron: @Hermione hadi ama bari sen cevap ver herm!
Dumbledore: @Voldemort doğru mu lan? Yaptın bu böyle bir mallık?
Voldemort: Bilmem :) Öğrenirsiniz yakında.
Dumbledore: Böyle bir şey yaptıysan yaşayacağını düşünme bence. Ölümün yakınlaşıyor
Voldemort: O senin ölümün olmasın :)
Theodore: Piç piç sırıtma da cevap ver öldürdün mü Lucius'u?
Voldemort: Bilmem :)
Voldemort: Her şeyi öğreneceksiniz yakında :))))
* Ehehe