(Fotoğraf koyamadığın için bu bölümü Chat bölümü yaptım.)(Gruba kitaba dahil olan herkes, istediği zaman katılabilir.)
Son Asa Bükücüler 🔮
Gruba, T.R katıldı.
Medusa: Arkadaşlar, Cedric'in teklifini reddetmemin sebebi, bir çoğunuzun düşündüğü gibi onu sevmememden kaynaklanan bir şey değil. Onu açıklayacağım.
Pansy: medusa söylemen bir şeyi değiştirmeyecek emin ol
Theodore: yine de içinde kalmasını istemiyorsan söyle. Dediğimiz gibi olacak, cedric takmayacak bile
Harry: arkadaşlar neler oluyor?
Ginny: söyleyin artık
Medusa: Cedric?
Cedric: dinliyorum
Medusa: ben bir ölümyiyenim.
Cedric: sen ciddi misin?
Medusa: Bildiğiniz üzere parkinson ailesi lordun yanındaydı. Pansy ve ben de istemesekte bir ölümyiyen işareti aldık. Kötü tarafta değilim, bunu zaten size göstermişimdir içinize katıldığımdan beri. Yine de cedricin teklifini bunu söylemeden kabul etmek istemedim, bunu bilmeye hakkı var.
Hermione: bunu düşünmen bile iyi tarafta, bizlerle olduğunun göstergesi zaten. Çekinmene gerek yok. Senin için o işaretin bir anlamı yoksa, bizim için o işaret yok bile.
Draco: Mioneye katılıyorum. Benim de işaretim var, pansy'nin de, theo'nun da... Yine de iyiyiz, öyle değil mi?
Lavender: çok ince düşünmüşsün, merak etme yanındayız
Neville: ben senden de tırstım biraz ama sevdim de seni
Pansy: Cedric? Sen bir şey demeyecek misin?
Theodore: evet cedric bir şey söylesene. Kız kafayı yiyecek burada.
Cedric: Nasıl ona bu kadar güvendiniz? İşareti var onun!
Draco: Benimde işaretim var salak, bana güvenmiyor musun?
Cedric: Seni tanıyoruz ama draco. Onu tanımıyoruz bile
Pansy: kardeşim o benim gerizekalı
Hermione: kardeşliği siktir et, o senin aşık olduğun kız
Ginny: Aşık olduğun kıza güvenmiyor musun?
Ron: Aşık olduğun kızı tanımıyor musun?
Cedric: Bilmiyorum, belki de çok acele ettim. Belki de daha onu tanımıyorum. Belki de o kötü birisi...
Hermione: Aptal
Luna: Gerçekten medusanın kalbindeki iyiliği ve sana olan aşkını görmeyip, inanmıyorsan, kendinden şüphe et, medusadan değil.
Neville: pişman olduğunda nasıl özür dileyeceksin merakla bekliyor olacağım
Cho: Aaaa yeter be, kızı sevmiyormuş işte uzatmayın
Lavender: Eğer seni görürsem önce o saçlarını keser sonra asamla gözlerini oyarım. Tatmin olmazsam ise dilini kopartır, kendi kanınla seni boğarım!
Cho: tamam be
Cedric: medusa, bir şey demeyecek misin?
Medusa: Eğer kalbimdeki iyiliği ve saf aşkı göremediysen bunca zaman, bundan sonra hiç göremeyeceksin. Bir yabancısın benim için.
Cedric, gruptan ayrıldı.
Harry: iyisin değil mi?
Draco: prensessss, ben yanındayım bak unutma❤️
Luna: Yalnız kalsa daha iyi olur sanki?
Medusa: Aaa kendinize gelin. Karşınızda bir Slytherin var. Bir erkek için ağlamak mı? O da ne? Karşınızda saf güç var bebeğim, kimse beni üzemez!
Pansy: işte benim kızım
T.R: etkilendim..
Ginny: Bizim konuşmamızdan siz kaynadınız, gruba yeni katılmışsınız. Tam isminiz nedir?
T.R: Tom Marvolo Riddle...
Al sana bombeeeğğğ 💣