Море

600 17 0
                                    

Дні на морі були дуже насиченими , але я завжди скучала за Антоном. Ми говорили щодня , але ж хіба можуть розмови замінити його присутність? Звісно , ні .
На щастя, моє перебування в Одесі добігало кінця , залишалось ще два дні. І вийшло так , що я купила усім подарунки крім Антона. Я хотіла його здивувати як нікого іншого.
Але обрати щось було нереально важко. Мені в очі "попали" різні цепочки. Я одразу згадала про одну ситуацію:
коли Антон мав їхати до бабушки , Я хотіла щоб біля нього завжди було те , що нагадувало б про мене. Тоді я подумала , що цепочка з кулоном , який я зараз ношу , ідеально підходять. Вони були дуже дорогими для мене і я подарувала їх Антонові. Мені було шкода трохи , але я знала , що тоді я буду завжди біля нього морально. Та і він був теж радий .
Але коли він повернувся додому через півроку , то виявилося , що місяць тому він загубив нашого талісмана. Я дуже на нього образилася
- Хіба не можна було обережніше?! Антон, ну як так можна ? Ти ж знаєш , як багато для мене значила ця цепочка.
- Ну вибач , я не хотів
- Ага , не хотів він
- А подаруй мені цього автомата, - і показує на кулон , що висів у мене на шиї , - обіцяю , що не загублю.
- Нє , ти того теж не мав губити. Цей хай буде в мене.

Після того випадку я знала, що такі речі йому категорично заборонено дарувати і я купила йому кружку Він завжди брав мою. А я срашенно не люблю коли п'ють з моєї кружки.

Рідний.Більше,ніж любов.Where stories live. Discover now