13.09.2018

529 18 3
                                    

Я прокидаюсь , дивлюсь на годинник - 7 ранку. Мені треба до Антона. Він всю ніч був сам. Він чекає мене.
Я одягаюся і швидко біжу на цвинтар. Де ти? Де ти , братику? Тут? Під купою цих вінків? "Від друзів"... Від друзів?! Де були твої друзі , коли ти помирав?! Вони залишили тебе. Вони не сказали , що тобі погано. Це все вони!!!
Братику, Я так скучаю. Пройшов цілий день. Ти цілий день лежиш тут і так буде завжди. Антошка , без тебе вдома так пусто. Як жити без тебе? Тобі, мабуть , теж погано. Я хотіла , щоб ти був поряд , а вони тебе закопали. Я просила що , не треба. Я просила, Антон . Але я нічого не змогла зробити. Нічого.
Я сиділа і говорила з ним так довго довго. Я вернулася додому. Треба щось робити. Треба відволіктися. О , Антоновий шкаф. Я дістаю весь його одяг. Штани , Антонові штани... і я в них буду ходити.
О, сіра футболка. Це я йому колись подарувала. Це була його улюблена футболка. Вона ще пахне ним. Всі речі пахнуть.
Я забираю її собі , бо тепер це мої речі.
Я одягаю цю сіру футболку і знову біжу до Антона.
Братику , подивись. Я в твоїй футболці. Вона пахне тобою. Ти чуєш мене? Ти завжди поряд. Я знаю.
Вже темніє, сонця нема. Але що мені те сонце? Моє сонце погасло тоді, коли тебе , Антон , не стало. Як ти міг мене залишити? Як я сама? Антошка , Я знаю , що ти теж цього не хотів. Ти хотів жити. Хотів діточок, яких ти завжди так сильно любив. Хотів побачити якою я буду , коли виросту.
Ой , мама іде. Вона хоче мене забрати від тебе. Знову буде казати , що не можна тут сидіти вічно. А як же по-іншому ?Що мені дома робити? Ти тут і я хочу бути тут.

Рідний.Більше,ніж любов.Where stories live. Discover now