живий чи ні? 10.09.2018

661 19 2
                                    

Був звичайний день, вівторок. Я приїхала зі школи. У моїй кімнаті сиділа мама з Антоном і я , взявши щось смачненьке з кухні , прийшла до них. І як завжди Антон сварився на мене за те , що я їм в кімнаті , а не на кухні.
Аж раптом задзвонив мамин телефон , що стояв на зарядці. Мама встала і я швидко лягла до Антона , бо завжди любила після школи розповідати йому купу новин. Але мама покликала його і сказала , що то до нього дзвонять. Коли він поговорив , то сказав нам:
- Я піду на зупинку , поговорю з одним чоловіком. То може скоро теж на роботу поїду.
Ми з мамою не дуже хотіли , щоб він йшов , але знали , що Антон все одно піде.
Він поцілував мене в щічку і пішов. Лише було 6 вечора і ми з мамою теж пішли в гості. Та коли повернулися Антона ще не було вдома.
- Ой , щось мені так не подобається це. Ти подзвони на той номер , може Антон біля нього, - якось тривожно сказала мама.
Я так і зробила , але на тому кінці чула лише довгі гудки.
Вже мама пішла спати , але сказала , щоб я її розбудила , коли прийде Антон. І я пішла в свою кімнату , де були наші племінники , що тоді жили у нас. Ми з ними дивилися мультики , бо діти це люблять. Аж раптом хтось дуже голосно почав стукати в двері. " хм.. навряд чи це прийшов Антон , цікаво хто це?"
Від стуку діти боялися і я взяла Мілану на руки. Ми стояли посеред кімнати і я дуже добре почула слова: " Альона , Антон помер." Мені стало так смішно , але мої руки почали труситися. Я чую мама каже :
- Так навіть дебіли не шуткують
- Альона!Я не шуткую - Антон помер, - а далі Мамин крик і ридання.
Але я не відчувала нічого , я так само стояла і тримала дитину на руках. Він зайшов до мене
- Антон помер. Ми стояли всі , потім.....
Я не чула , що він говорить далі. Просто я не слухала його, мені було байдуже.
Що?! Антон помер?! Ні. Точно ні! Що він мені розказує? Це точно жарти ! Як мій Антон може померти???
Вже мама поїхала туди і я сиділа і намагалися осмислити все , що почула. Він ж не може померти. Чого ?
Мій телефон вже розривався від звінків родичів. А я казала лише те , що нічого не знаю. І він , мабуть ,живий.
Невдовзі приїхали родичі, щоб забрати дітей до себе.
- Ви бачили Антона? Де він? - я говорила це зовсім спокійно.
- Да, ми їхали. Там стоїть швидка і поліція ,ще хтось. Темно , погано видно.
- Ну добре.
Вони поїхали і я залишилася одна , одна зі своїми думками і телефоном , що вічно дзвонив. Але я не хотіла нікого чути. Я лише хотіла знати, що він живий.
Я не могла чекати , я вірила , що зараз мама з Антоном прийдуть додому і все буде добре , я обійму його і ми ляжемо спати . Ось і все. Там ж швидка , мабуть , йому просто стало погано і все.
Я не знала , що думати і що робити. Плакати я не могла. Бо чого мені плакати? Він живий.
Я вирішила зателефонувати сама.
- Алло. Що ви , коли будете вдома?
- Зараз вже скоро будемо їхати.

Вони будуть їхати. Отже він точно живий і мені стало краще.Але...
- а Антон, Антон живий? - Я запитую і моє серце б'ється так швидко , як ніколи раніше.
- Нє , Каролін , він не живий

Ком в горлі. Я кидаю телефон і сідаю на ліжко. Я вже не можу стримувати сльози. Щойно я втратила останню надію. Я знаю , що він помер? Що?! Помер?! Як це страшно звучить. Я не знаю , що мені робити - сидіти і чекати , коли привезуть мого рідненького братика, який не поцілує і не обійме мене?
Та ні, це все жарти, це сон. Ну не може цього бути! Просто не може, ніяк. Я ще вірю , що він живий і я не можу помилятися! Він живий! Я відмовляюся вірити в його смерть.
Я витираю сльози і спокійно чекаю. Пройшло дві хвилини і я знову плачу. Я змушую себе не плакати. Я починаю вірити , що зараз він не прийде додому. Але відкидаю ці думки. Треба думати про хороше. Але як? В голову не приходить нічого. Там лише він.
Я чую голоси на вулиці. Я чую всіх. Впізнаю мамин голос , голос сусідів , але я не чую голосу Антона Невже справді помер?! Мій світ руйнується. Де мій брат?
В кімнату зайшла мама , така заплакана , і одразу вийшла. Я розумію , що це все. Кінець. Ніяких надій. Я розумію , що він лежить на веранді. Я не можу туди йти. Я не можу це бачити. Я сиджу у своїй кімнаті і мені хочеться лізти на стіни.

Рідний.Більше,ніж любов.Where stories live. Discover now