🔻~1~🔻

1.5K 61 3
                                    

,,Kluci, oběd!" Uslyšíme Jinův hlas z kuchyně, Tae se na mě smutně podívá a položí si mě na svou hruď a potom nás následně zakryje dekou.

,,Tae, Jin-hyung nás volá na oběd," šeptnu k němu a on mi daruje polibek na čelo, díky čemuž se otřesu. On se mé reakci uchechtne a více si mě k sobě přivine. No.. tak tohle bude ještě na dlouho.

,,Kluci! Oběd!" Otevřou se rychle dveře, za kterými je Jimin. Tae se na něj otočí a Jimin se uchechtne. ,,Hele, nechte si to vaše mazlení na jindy, nechtějte Jina-hyunga naštvat."

,,Heh, mluví ten pravý, kterýho každou noc slyšíme vzdychat!" Oplatí mu Tae a já se uchechtnu. Jimin zčervená a uteče.

,,Konečně klid," zavře Tae oči a více se uvolní, já si na jeho hrudi začnu kreslit různé ornamenty a on někdy ze svých úst vydá nějaké ty vzdychy.

,,Ťuk, ťuk!" Někdo zaťuká na dveře, což Taeho přímo vytočí.

,,Kdo to zase je?!" Vstane z postele a běží otevřít dveře. Jakmile je otevře, naskytne se mu pohled na Jina se založenýma rukama na prsou, couvne o dva kroky dozadu.

,,Ahoj, hyung!" Posadím se na postel a zamávám Jinovi, on mi zamává na zpět s úsměvem a znovu zopakuje, že je oběd, že se máme jít naobědvat.

Možná jste si všimli, že jsem se nějak zděčtil, sám nevím, jak se to stalo, ale začal jsem se tak chovat po době, když se o mě kluci začali tak krásně starat. Dokonce i Sehun je v pohodě, ale teď s Chenem jeli navštívit své přátelé a Baekhyun s Chanyeolem si vyrazili na nějaký výlet.
<><><><><><>
,,Tae! Kam jsi mi schoval tepláky?!" Zařvu na Taeho na chodbě, který je v koupelně a někam mi schoval moje oblečení.

,,Tae!" Začnu ťukat na dveře. Když se delší dobu nic neozývá, využiji toho, že dveře nejsou zamknuty, a proto je otevřu. Naskytne se mi pohled na Taeho, jenž stojí uprostřed koupelny, pouze s omotaným ručníkem kolem pasu a na obličeji mu hraje úšklebek.

Celý zrudnu a koukajíc do země promluvím: ,,Ka- kam jsi mi dal oblečení?"

Uchechtne se začne kolem mě procházet. ,,Jungkookie, zeptej se sám sebe, kam všude jsi ho večer poházel," olízne mi ušní lalůček.

Když si vzpomenu, kde by mé oblečení mohlo být, rozeběhnu se do našeho pokoje, zapomínaje, že mám na sobě pouze boxerky, se podívám z okna, odkud uslyším nějaký hluk.
<><><><><><>
Annyeong modu! ❤️

Vítám Vás u druhého dílu! Snad mu dáte šanci jako tomu prvnímu. 😇

Uvidíme se u další kapitoly! 😊

Purple you all!! 💜💜
<><><><><><>
Xx-Bangtan_Bunny-xX

What am I doing here? [2.] || Vkook/Taekook || ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat