☄️< 29. >☄️

577 35 0
                                    

,,Teď k tomu, proč jsem si vás sem zavolal," posadí se stařík za velký dřevěný stůl na mechové křeslo. ,,Jistě víte, že v království, kde jste byli, vypukla bouře," řekne a my všichni přikývneme.

,.Ta bouře se dostane i sem, ale ne tak rychle, takže.. vás sedm před dvoumi roky zachránilo Vládce, se skřítky jsme se schodli na tom, i Vládci to potvrdili, proto jsem pro vás poslal mé učně, že ty, Jungkooku, se staneš novým nástupcem trůnu," přivře oči stařík a já vykulím oči.

,,To nemůžu! J-já..  nejsem toho hoden," začnu protestovat a skřítek se podívá na kluky, kteří sledují mou reakci.

,,Ale jsi," řekne vážně skřítek a se svou holí se dostane k menší knihovničce, z které vytáhne malinkou knížku.

,,Tady se podepisovali Vládci, kteří vládli Kouzelnému Lesu. Tví rodiče tě sem zapsali v den tvého narození, nechceš je přece zklamat, nebo ano?" Podívá se na mě s přivřenýma očima stařík a Tae mě chytne kolem ramen.

,,Já nezvládnu vládnout," sklopím pohled a Tae mě políbí na spánek. ,,Ty dokážeš vše, na co si jenom vzpomeneš," usměje se Tae, což mi dodá více sebevědomí.
<><><><><><>
,,Ach jo.. jak se o nás dozvěděl ten dědula?" Optá se unaveně Jimin, když právě stojíme na prázdném placu, který slouží k nácviku. By mě zajímalo, proč nás chtějí naučit bojovat, když tady nic špatného. No, asi díky tý bouři se něco stane.

,,Měj úctu je starším lidem!" Dá Jiminovi Jin pohlavek a Namjoon se tomu uchechtne.

,,Kde je ten, co nás má cvičit?" Optá se mě Taehyung a chytí mě za zápěstí, když uvidí, že sem jde starší skřítek.

,,Však mu zlomíme hůl," otevře Yoongi unaveně celá ústa dokořán a nechápavě nad tím zakývá hlavou.
<><><><><><>
Annyeong! ^^

Přeji všem krásné ráno! :33

Ach jo.. zítra nám opět začíná to peklo. :(((
<><><><><><>
Xx-Bangtan_Bunny-xX

What am I doing here? [2.] || Vkook/Taekook || ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat