💦< 18. >💦

581 46 0
                                    

,,Notak! Rychle, kluci!" Nahání Jungkook po celé kuchyni chlapce, jenž hledají nějakou protilátku proti jedu.

,,Mám to!" Zajásá Jimin a Jungkook se k němu ihned přiblíží. Jimin se uchechtne a pomalu lahvičku s látkou předá Jungkookovi, ale tak, aby se ho co nejvíce dotkl. Taehyung si toho všimne a ihned Jimina od Jeongguka odstrčí.

,,Jungkooku! Rychle! Už skoro nedýchá!" Zavře Vládce Jeon a Jungkook i s kluky se rozeběhnou do předsíně.

,,Tady, tati," předá Jungkook menší lahvičku s látkou a Vládce Jeon ji ihned přiloží k ústům jeho ženy.
<><><><><><>
,,Mami, drž se," chytne Jungkook ruku své matky, kterou všichni dostali do její ložnice.

V pokoji je pouze Jeongguk a Vládkyně Jeon, venku stále prší kameny a tma se více zvětšuje. ,,Jungkookie," šeptne chraplavým hlasem Vládkyně a Jungkook k ní vzhlédne pohled. ,,Matko? Jsi v pořádku?" Optá se Jungkook a už má na krajíčku.

,,Nejsem v pořádku, Jungkookie," usměje se a rozkašle se, ,,oni.. jdou si pro vás, není tady bezpečno, ale brzy by si pro vás měli přijít skřítkové," pokusí se z posledních sil usmát, ale člověk by hned poznal, že ze ženy pomalu, ale jistě prchá život.

,,Jsem tak ráda, že jsem tě mohla potkat a moc mě mrzí, že se známe tak krátce. Už když ses narodil, s tvým tatínkem jsme hned věděli, že dosáhneš něčeho velkého a stále tomu věříme. Tvůj vztah s Taehyungem podporujeme a kdyby jste se někdy chtěli vzít, máte ode mě a tatínka požehnání," řekne a naposledy se nadechne, její oči zůstanou otevřené, ale bez známek života.

,,Mami," rozbrečí se Jungkook a zavře jí oči. ,,Prosím, neodcházej ještě!" Začne řvát z plných plic, což přivolá do pokoje i Taehyunga.

,,Jungkookie!" Rozeběhne se hned k němu a posadí se na zem k Jungkookovi, kterého si ihned přivine do objetí.

,,Ona.. o-ona.." nadechne se trhaně mladší a Taehyung ho více přivine k sobě a začne s ním pomalinku pohupovat.
<><><><><><>
,,Tae.. on pan Jeon," nedořekne Jin, neboť ihned, co vejde do pokoje, ho nad pohledem na Jungkooka píchne u srdce.

,,Kooku," vydá se k němu a také ho obejme. ,,To bude-" nestihne Jin doříct, neboť ho Jeongguk zastaví: ,,Nezkoušej mě přemlouvat o opaku."

,,Jungkookie, moc mě to mrzí, ale tvůj taťka zemřel! Přeju ti upřímnou soustrast!" Vejde do ložnice Jimin a všechno ihned řekne. Jungkook se ještě více rozpláče a Taehyung se naštvaně podívá na Jimina.
<><><><><><>
Annyeong! ^^

Tak.. jsem tady zas, hihi..

Celkem smutná kapitolka, ale musela se tu objevit. T-T

Purple you all!! <3333
<><><><><><>
Xx-Bangtan_Bunny-xX

What am I doing here? [2.] || Vkook/Taekook || ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat