,,A co máme dělat my, pane?" Zeptá se zvědavě Yeonjun a stařík na něj nasměruje svůj pohled.
,,Běžte si odpočinout, zítra.. vlastně za pár hodin, vás všechny čeká trénink. Musíte se naučit bránit, nikdo neví, co by měl čekat od této bouře, že Hahmine?" Podívá se na Hahmina a ten přikývne, kluci se rozejdou po stříbrné cestičce, kam je následují i ostatní, včetně staříka pozadu.
,,No, Jungkookie? Víš.. chtěl bych ti něco říct," otočím se na Taeho čelem, jenž si nedočkavě kouše ret.
,,A-ano?" Nejistě odpovím. Snad se se mnou nechce rozejít.
,,No.. víš," za zápěstí si mě přitáhne blíže, ,,strašně moc tě miluju, vím, že to teď tak nevypadá, ale slibuju ti, jakmile tohle všechno bude za námi, možná i dříve, ukážu ti, jak moc mi na tobě záleží a jak moc tě miluji," přitiskne opatrně své rty na ty mé a čeká na signál, který mu dám, když rty pohnu proti těm jeho.
Tae své ruce položí na mé boky, které pevně sevře a já ty své omotám kolem jeho krku.
,,Tohle mi chybělo," poví s úsměvem, když se kvůli nedostatku kyslíku od sebe odpojíme.
,,Mně taky, Taetae," řeknu s rudými líčky a společně, v ruku v ruce, se vydáme po stříbrné cestičce za ostatními.
<><><><><><>
,,Ach jo, nechci vás zatěžovat, nejlepší bude, když toho týpka, jenž vyvolává bouři, najdu a postavím se mu. Takhle by se vám ještě něco stalo," šeptnu do pokoje, jenž je zahalen tmou a je plný postelí.Opatrně slezu z měkké postele, kde v klidu oddechuje Tae a naposledy ho políbím na líčko. ,,Neboj, vrátím se a všechno bude jako předtím," šeptnu k němu a opatrně vyjdu z pokoje. ,,Tak.. teď potřebuju nějaké zbraně nebo něco," podrbu se na zátýlku a dupnu si.
Před mýma očima se zjeví kniha. Kniha, která mi pomohla porazit Sehuna. Ihned se jí chopím a otevřu ji. Hned na mě vykoukne hromadu zbraní. Posadím se na zlatou lavičku a očima skenuji všechnu výzbroj.
<><><><><><>
Annyeong! ^^Myslíte, že se Jungkook rozhodl dobře? Zvládne to? Nebo ho někdo zastaví?
Jinak.. děkuji Vám moc za 3K přečtení! Strašně moc si toho vážím! T-T
A ještě něco! Jaký máte názor na Black Swan od BTS? *-*
Přeji všem krásnou noc, zlatíčka! :3
Purple you all!! <33333333333339
<><><><><><>
Xx-Bangtan_Bunny-xX
ČTEŠ
What am I doing here? [2.] || Vkook/Taekook || ✅
FantasyPo záchraně dvou vládců se zdá vše být v kouzelném lese v pořádku, ale co když se něco chystá? Něco hodně špatného? BTS - Kim Taehyung x Jeon Jungkook [ 2. Díl k příběhu What am I doing here? ] Start🛎: 21.12. 2019 End🏁: 28.1. 2020 VAROVÁNÍ! Jedná...