S menším problémem otevřu svá oční víčka a padnu pohledem na pokoj, jenž je celý v tmavé noci. Opatrně se posadím a všimnu si jak kluků, tak i učnů, jenž leží všichni kolem mé postele.
,,Huh? Co se stalo?" Šeptnu a promnubsi čelo, ale ihned si ho prohmatám, to je.. obvaz? Ach jo.. zase jsem v tom hnusným bílým tričku! Sklepu ze sebe peřinu a všimnu si mých loktů, jenž jsou obvazány obvazy a mých nohou, kde nesmí taky chybět obvazy. Ach jo.. co jsem si to zase udělal.
Vyhrnu si tričko, kde pod ním je i má hruď obvázaná obvazy a po celém těle nesmí chybět modřiny a krev.
,,U.. už j-jsi v-vz-vhůru?" Usměje se na mě Hahmin na druhé půlce postele. Jakto, že jsem si ho nevšiml dřív? Není na tom o nic lépe, je na tom úplně stejně jako já, akorát má všude po obličeji náplasti.
,,Aish," chytnu se za hlavu a Hahmin se uchechtne, ale ihned zakleje, chytne se za hlavu a opatrně si zase lehne.
,,J-jak?" Optám se a chytnu se za krk. Au.
,,Hahmin ukáže opatrně na mě a udělá rukama gesto, že kouzlí. Ach tak! Takže to způsobila moje Dračí čepel! Já blbec, stařík mě upozorňoval, že když použiji tuto schopnost, ihned mám utéct.
<><><><><><>
Unaveně se otočím na levý bok a nosem narazím do něčích zad. ,,Hahmine, uhni! Ch-chci s-spát," šeptnu, vůbec nedokážu mluvit nahlas, nejde to, ale bolí to.,,Hmhm," zamumlá a posune se dál ode mě, což za chvíli doprovází rána. Obrovská rána.
Ihned otevřu oči a s bolestí se posadím a pohledem padnu na druhou půlku postele, přesněji na zem, kde sedí s bolestnou grimasou Hahmin ve tváři. Hm, už je ráno? Kde jsou kluci?
,,Spíte? Snad ne.. nesu kakao!" Zakřičí Jimin a otevře dveře, v rukou svírá tácek s kakaem a pohledem skáče mezi mnou a Hahminem.
<><><><><><>
Annyeong! ^^Purple you all!! <33333333
<><><><><><>
Xx-Bangtan_Bunny-xX
ČTEŠ
What am I doing here? [2.] || Vkook/Taekook || ✅
FantasyPo záchraně dvou vládců se zdá vše být v kouzelném lese v pořádku, ale co když se něco chystá? Něco hodně špatného? BTS - Kim Taehyung x Jeon Jungkook [ 2. Díl k příběhu What am I doing here? ] Start🛎: 21.12. 2019 End🏁: 28.1. 2020 VAROVÁNÍ! Jedná...