☄️< 22. >☄️

588 40 1
                                    

,,Od-odkud-" nestihne doříct Jungkook, neboť ho Yeonjun přeruší: ,,Tady Beomgyu je váš obrovský fanoušek a ví snad všechno."

,,Buď ticho!" Šeptne k němu Beomgyu a Jungkook se tomu zasměje. ,,Dobrý, tadyti skřeti mi Jungkookieho nepřeberou, spíše ten starší skřet, Jimin," neuvědomí si Taehyung, že to řekl dost nahlas a Beomgyu vypískne: ,,Aa! Tae žárlí!"

,,Skřeti? To si o nás myslíš?" Zeptá se Yeonjun a Beomgyu si k němu stoupne.

,,Nemyslím, teď pojďte k nám do ložnice, vypadá to, že Jin si vzal tolik lidí, aby z nich udělal uklízecí četu," zasměje se Taehyung a Jungkook ho jen mlčky následuje do jejich ložnice.
<><><><><><>
,,Kluci! Já tu jsem taky!" Dožene je před dveřmi ložnice udýchaný Namjoon a Jungkook se na něj usměje. ,,No jo, a kde je Yoongi?" Zeptá se Jeongguk a Namjoon nad ním mávne rukou. ,,Ten si ustlal na gauči, ale asi mu nedochází, že tam bude rachot," řekne a Jungkook se uchechtne.

,,Tak.. tady je naše království! Sice krátkou dobu, ale i tak," zvedne Taehyung ruce do vzduchu a postaví se doprostřed pokoje. Beomgyu se ihned rozeběhne a skočí na ustlanou postel, kam ho hned následují Namjoon s Yeonjunem.

,,Když je tohle postel.. tak," nestihne doříct Yeonjun, neboť ho Beomgyu přeruší: ,,Dělali jste to už tady?"

Jungkook celý zrudne a Taehyung nad tou otázkou otevře ústa dokořán, že něco řekne, ale nic z něj nevypadne. ,,Hele, vy budete asi moji budoucí synové!" Zasměje se Namjoon a chytne Beomgya a Yeonjuna kolem ramen.

,,Vypadá to, že máme fanoušky v našem vztahu, Jungkookie," šeptne Taehyung a kousne Jungkooka do ušního lalůčku.
<><><><><><>
Annyeong! ^^

Děkuji vám moc za skoro 300 hvězdiček a podporu, kterou mi dáváte!
Taky vám děkuji za 80 sledujících! T-T

Purple you all!! <3333
<><><><><><>
Xx-Bangtan_Bunny-xX

What am I doing here? [2.] || Vkook/Taekook || ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat