,,Notak.. všechno se dá vyřešit v klidu," natáhnu před něj ruce a on se opět uchechtne, ruce mi chytí do jedné své a nožík se přiblíží k mému krku.
,,Copak došla slova?" Přejede mi čepelí nože po krku a z mých očích se začnou valit oči. Jsem moc slabý, předtím by jsem ho mohl hrubě odstrčit, ale od tý doby, co se mi zdál ten hrozný sen, jsem celý zeslábl a zbledl.
,,Aspoň.. aspoň se přeměn do své podoby, nechci.. nechci vidět moji nejmilovanější osoby s nožem u mého krku," zaprosím a spolu vytvoříme oční kontakt.
Celý ztuhne, nožík mu vypadne ze sevření, mé ruce pustí a stále pořád nepřeruší náš oční kontakt.
Nahlas polknu a modlím se, aby už kluci přišli. Co čekat od tohoto kluka, no ne? Třeba po mně každou chvíli skočí a..
,,Omlouvám se! Opravdu jsem nechtěl! To on.. nakázal mi to! Chtěl, abych tě zabil! Já to ale nedokážu! Líbí se mi tvoje oči a nedokázal bych pozorovat, jak z nich prchá život!" Přeruší můj tok myšlenek a dostane se nade mě.
,,To-to je v pořádku! Slez ze mě.. prosím," bolestně řeknu a on se na mě smluvně podívá a sleze.
Vyšvihnu se do sedu vedle něho a on si povzdychne. ,,Opravdu se omlouvám, nevím, jak to udělal, ale zvládl mě ovládat. Když jsem se ti ale podíval do očí, moje tělo pohltila úleva," řekne a stále pohledem zůstává viset na podlaze.
,,To je v pořádku, naštěstí se nic nestalo," usměji se na něj a on se na mě smutně podívá. ,,Závidím tvému příteli a tvým kamarádům," řekne smutně a konečně se přemění do své podoby.
,,Páni, myslel jsem, že budeš nějaký stařík," řeknu a on se uchechtne. ,,To opravdu ne, je mi osmnáct," usměje se a já přikývnu. Mohl by si rozumět s kluky.
,,A jak se jmenuješ?" Zeptám se ho mile a z jeho obličeje se vytratí úsměv. ,,Nemám jméno, ale můj pán a jeho služební mi říkali monseuteo, nebo-li monstrum," řekne smutně a já vykulím oči.
,,Proč?" Podívá se na mě a pokrčí rameny. ,,Kdo by měl rád kluka, co už odmalička je bez rodičů, lidé mě jako miminko našli u jezera, strčili mě mému pánu přes dveře a teď mu jsem pouze na obtíž," povzdychne si a skousne si ret.
,,Ale.. to nevysvětluje, proč ti říkají monstrum," řeknu a on sklopí pohled.
<><><><><><>
Annyeong! ^^Přeji všem krásné ráno! :3
Purple you all!! <33333
<><><><><><>
Xx-Bangtan_Bunny-xX
ČTEŠ
What am I doing here? [2.] || Vkook/Taekook || ✅
خيال (فانتازيا)Po záchraně dvou vládců se zdá vše být v kouzelném lese v pořádku, ale co když se něco chystá? Něco hodně špatného? BTS - Kim Taehyung x Jeon Jungkook [ 2. Díl k příběhu What am I doing here? ] Start🛎: 21.12. 2019 End🏁: 28.1. 2020 VAROVÁNÍ! Jedná...