✨< 34. >✨

508 43 0
                                    

,,Jungkookie, nikdy bych tě neshodil ze skály," ozve se vedle dveří Tae, ale stále nemá odvahu se ke mně přiblížit. Proč se mi zdají ty hnusné sny? Proč jsem oblečen, jako byl ten chlapec v mém prvním snu, který jsem byl nakonec já?

,,Kluci, co tu děje? Proč se mě bojíte? Proč jste ode mě tak daleko? A co mám s očima?" Rozpláču se a Tae si oddechne a rychlou chůzí se ke mně přiblíží.

,,Jungkookie, sami toho moc nevíme, ale neboj se, za chvilku přijde ten stařík. S kluky si myslíme, že ti dal omylem špatnou tabletku a kvůli tomu se tohle všechno děje," pohladí mě po tváři.
<><><><><><>
Po chvíli se tady konečně objeví stařík, pošle kluky ven za kluky, jenž nás sem dovedli a posadí se ke mně na postel.

,,Jungkooku, potřebuju vědět, co všechno tě bolí," řekne stařík a hůl si opře o zeď.

,,Jenom hlava," řekne a on kývne, chytí mě za zápěstí a prohlídne si měj loket a žíly.

,,Jungkooku, nechtěl jsem ti to říkat před kluky, ale.. přijde něco špatného, co tě bude i testovat, nikomu nevěř, nemusí to totiž být osoby, které znáš," řekne a pohlédne mi do očí.

,,Tvé oči se změnily, jedno tvé oko je hnědé, ale více tmavé a tvé druhé oko je rudé," řekne stařík a já vykulím oči. ,,J-jak?!" Překvapeně zamrkám a pohlédnu na staříka.

,,Ty tabletky, které jsem vám dal.. byli pro kluky, aby se do nich nedostala cizí duše, tobě jsem dal silnější tabletku, tou mělo být, že ses měl tomuhle všemu vyhnout, ale.. vypadá to, že tě někdo zkouší."
<><><><><><>
Annyeong! ^^

Přeji všem krásnou noc! :3

Purple you all!! <3333333
<><><><><><>
Xx-Bangtan_Bunny-xX

What am I doing here? [2.] || Vkook/Taekook || ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat