🔻~55~🔻

456 36 0
                                    

,,Kde jste byli, chlapci?" Položí otázku chlapcům stařík, jakmile si všimne, že nenápadně prošli chodbou do svých pokojů, ale tímto je přímo vyděsil.

,,N-no.. m-my.." začne koktat Jungkook a stařík ho přeruší: ,,Všechno vím, běžte spát, potom si o tom popovídáme."
<><><><><><>

<< Second day >>

,,Tae, vstávej," zašeptá Jungkook do Taehyungova ucha. Taehyung jen něco nespokojeně zamručí a Jungkooka, jenž byl nad ním, stáhne pod sebe. Jungkooo zalapá po dechu a Taehyung ho políbí na líčko.

,,Teď už vstanu, díky tobě," usměje se Taehyung a vydá se do koupelny. Jungkook zůstane ležet v posteli celý rudý a úsměvem na rtech.

Sám nechápal, proč se Taehyunga stále stydí, však.. jejich vztah došel až k intimním věcem, ale.. co děje právě v Kouzelné Lese, si Jungkook myslí, že se brzy jejich vztah rozpadne. Doufá, že to nenastane, protože Taehyunga miluje celým svým srdcem, dokázal by se pro něj i obětovat.

,,Halo? Můžu dovnitř?" Ozve se za dveřmi Jiminův hlas a Jungkook si pohotově natáhne peřinu více na sebe. ,,A-ano!" Odpoví a přes průhledné dveře v koupelně spatří páru. Tae se musí asi sprchovat, napadne jej a hned na to ze dveří vyjde Jimin, oblečen do fialového a bílého svetru, na němž jsou pruhy a modrých džín. (Jen tak pro info, myslím to oblečení, co má Jiminie v Boy With Luv :3 )

,,Dobré ráno, Jungkookie," sedne si k Jeonggukovi na postel a ten se více namáčkne na zeď za ním. Bojí se Jimina, bojí se, že jim chce zkazit vztah, co si s Taehyungem drží teprve dva roky.

,,T-tobě t-také," usměje se Jungkook stydlivě a Jimin se k němu, se svým typickým úsměvem, více nahne. ,,Ty máš kouzelnou schopnost?" Začne Jimin prstem jezdit po bílé matraci postele a prstem zkoumá každičký kousek. Snad to tady ještě nedělali, zamyslí se, ale když si představí Jungkookovo tělo, zkousne si ret a Jungkook na něj už nějakou tu chvíli nechápavě zírá.
<><><><><><>
Annyeong! ^^

Krásné ráno všem! :3

Přežijte to ve škole! <33

Purple you all!! <33333333
<><><><><><>
Xx-Bangtan_Bunny-xX

What am I doing here? [2.] || Vkook/Taekook || ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat