Rüya

1.1K 43 5
                                    

Güzel bir kız gölün kenarında bisiklet dürüyordu.Uzun, sarı saçlı, güzel ve alımlı bir kızdı.Arkasından ise bisiklet süren bir adam geliyordu.Yakışıklı,karizmatik bir adamdı.Birbirlerini yakalamaya çalışıyor,birlikte eğlenip gülüyordu bu gençler.Çok yakışıyorlardı.
Sonra durup gölün kenarına oturdular.Sadece birbirlerine baktılar.Sözler değil,gözler konuşuyordu.Bunlar Savaş ile Duru'dan başkası değildi.Savaş Duru'yu öperken Duru suya düştü ve batmaya başladı.Savaş çok endişenlendi,korktu.Duru'yu tutmaya çalışıyor ama tutamıyordu.Elinden kayıp gidiyordu.Savaş yardım istemeye gidiyor,kimseyi bulamıyor,çok korkuyordu.
Birden karşında Tilki ve Aylini ölü şekilde yerde buldu.Kaçmaya başlıyor,koşuyor ve ağlıyordu.
Yolun sonuna gelmişti.Ve karşısına Büyük Abi çıktı.Pis pis gülüyordu.Savaş onu boğup öldürmek istiyordu.Ama yapamıyor,hareket edemiyordu.

Ve Aniden Savaş yattığı yerden fırladı.Çok korkmuştu.Rüya görmüştü.Daha doğrusu tam bir KABUS görmüştü.Savaş ağlamaya başladı.Kadere isyan ediyordu.Neden hep sevdiklerini kaybediyordu?Duru,abisi,Aylin ve belki de sırada başka birisi vardı.Duru'yu kendi elleriyle vermişti Büyük Abi'nin eline.Ama artık kimseyi kaybetmeyecek,üzülmeyecekti.Sevdikleri hep yanında olacak,onları koruyacaktı.Artık yeni bir hayata başlayacaktı.Ve onları üzenlerden intakımını alacaktı...

Sana Bir Sır Vereceğim (SBSV)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin