-13-

1.7K 74 23
                                    

Saatim çalmadan uyandım. Çalar saatin kurulduğu saatten 1 saat önce. Kendime yaptığım bu işkence tamamen istemsizdi.

Kendime gelme sürem 10 dakikadan kısa sürüyordu artık. Kendimi değiştirmeye başlamıştım.

Komidinin üstünde duran telefonuma baktım. Sanki ondan bir anda mesaj gelecekmiş gibi kalbim hızlıca çarpıyordu. Umutla kilit ekranını açtım. Bildirim görmeyi bekliyor ve içimden dua ediyordum fakat hiçbir şey yoktu. Kilit ekranı bomboştu.

Uflayıp puflayarak telefonu açtım.

Nehir: Günaydın beni sevdiğini söyleyip engel atan gerizekalı aptal beyinsiz salak hıyar pezevenk piç gavat

Nehir: Orrrrrrrrrrrooooosssss buuuu

Yiğ-İT Çevrimiçi

Yiğ-İT Yazıyor...

Has... lan açmış engeli. Siktir. Sıçtım. Öldüm. Bittim. Sövdüm çocuğa. Allahım canımı al. Allahım beni yerlerin dibine sok da çıkartma. Bu mesajları yazan parmaklarımı sen anladın. Allahım sen konuyu biliyon.

Yiğ-İT: Ne desem bilemedim.

Nehir: Sakın bir şey deme

Nehir: Sakın.

Yiğ-İT Yazıyor...

Yiğ-İT Çevrimiçi

Yiğ-İT Çevrimdışı

Parmaklarım telefonu tutamayacak kadar titriyordu. Ne yapacağımı bilemez haldeydim. Gerçek anlamda rezil olmuştum. Hayır o da neden engeli kaldırıyor ki? İyi sövesim geldi yani, kursağımda kaldı.

Şimdi onun yanında akşamdan kalan kızlarda vardır. Gülüyorlardır kesin. Böyle uzun boylu sarışın falan. Esmer de vardır, sonuçta neden olmasın? Şimdi yatak odasındalarsa? Daha ben girmedim odasına ya! Bir saniye ne diyorum ben?

Belki de çok çirkindir ve hiçbir kız ona bakmıyordur? Kızım mal mısın ya yakışıklıda olabilir. Üf ne düşünüyorum ben ya?

İç güzellik önemli sonuçta. Kimi kandırıyorum?Dışı da güzel olsun yani yüzüne bakabilelim. Yok ben dayanamayacam ya. Ben bu çocuğu daha demin kıskandım. Kendime de yedirdim kıskanmayı.

Nehir: Lan yiğİT aptalı ben seni çok seviyorum öküzzzz
Gönderilmedi.

Allahım sen bana sabır ver! Dur bir yerinde ya. Hemen engel at zaten. Millet düşmanına engel atmıyor bu salak sevdiğine atıyor. Tabi seviyorsa? Sevmiyor mu acaba? Ama seviyor olmalı.

Dudağımı büzerek telefona baktım. Gönderilmeyeceğini bildiğim için yazdım.

Nehir: Lütfen beni sevmeye devam et yiğit
Gönderildi.

Çalar Saat || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin