Tam bir hafta olmuştu. Yiğit'in bana yazmadığı bir hafta. En son ona bu konu burda bitmedi dememe rağmen bitmişti. Kendi ellerimle Yiğit'i bir kenara atmıştım. Salaklık ettim biliyorum ama beni sevdiği için saygı duyacağını düşünmüştüm. Duymadı. Belki de kendine gelmek için bir süreydi bu ya da beni unutmak.
Unutmasını istemiyordum. Bana yazıp gülmemi sağlamasını seviyordum. Sinirlendirmesini ya da gıcık etmesini umursamıyordum çünkü o bile eğlenceliydi benim için.
Belki de bir arkadaştan fazlası olabilirdi. Duygularını incitmek istemiyordum. Onu sevip sevmediğimden emin de değilim ama yokluğu koca bir boşluk...
Telefonum artık hiç ötmüyor, beni sinirlendirmiyor.
Lan trendyol bile mesaj atmıyor. Yıktın beni Yiğit. Lan bilseydim gitçeğini der miydim öyle? Demezdim. Ben senin için annemi engelledim lan Yiğit. Çevrimiçi görüp kızmasın diye. Ders çalışıyorum sansın diye. Zaten biyolojiden de 40 aldım. Lan yarın tarih sınavı var. Neyse hoca soruları verdi. Allah fizikçinin de belasını ya. Bir de o var üf.Üf yine dağıldım lan. Beynimi bile yıktın yavşak ya. Şimdi gidip bunları sana mesaj olarak yazmam gerekirdi ama sadece gerekirdi ki ben gerekli olan şeyleri yapmam çünkü çok sorumluluk sahibi bir insanımdır(!)
Dedim ve....
Nehir: Yav ben seni özledim
•SilindiNehir: Arkadaşlığımız eğlenceliydi?
•SilindiNehir: Lan mal mısın koduğum ne arkadaşlığı çocuk aşık sana aşık
•SilindiNehir: yiğİT niye yazmıyon koduğumun malı
•GönderildiLan hasiktir bok. Mesajın üstüne basılı tutarak mesajı silmeye çalıştım fakat elim ayağıma dolanmıştı ve parmaklarım gereksiz hareketler yapıyordu. Seçenekler önüme serilerken yanlışlıkla benden sile bastım. Lan bu gerçek olamaz. Olmaz bu gerçek. Hayır.
Yiğ-İT: Sorun yok görmemiş gibi yapacam
Yiğ-İT: Çünkü biz ne sevgili ne de arkadaş oluruz bu saatten sonra
Nehir: nE diyon
Yiğ-İT: Sen bana engel atsana ya
Yiğ-İT: Zaten iki gün konuşup engelleyecektin al işte fırsat
Nehir: Yiğit
Yiğ-İT: Nehir beni daha fazla oyalama
Yiğ-İT: Önüme daha fazla kişi çıkacak değil mi?
Yiğ-İT: Birbirimizin hayatını çalmayalım
Nehir: Yiğit ne saçmalıyorsun
Yiğ-İT: Boş şeyler senin için
Yiğ-İT: Sadece saçmalamadan ibaret
Nehir: Ya öyle mi dedim ben????
Nehir: Konuşmak istemiyor musun cidden
Yiğ-İT: Evet istemiyorum Nehir. Hadi herkes kendi yoluna
Nehir: Ama, neyse ya sen bilirsin Yiğit
Yiğ-İT: Sana hayatında başarılar her kimle olursan
Nehir: Sana da iyi şanslar beni unutmak biraz zor olacak
Yiğ-İT: Biliyor musun çok da zor değil
Yiğ-İT: Çünkü sen evdeki çikolataları bitirirken, aşk filmlerini izlerken aslında aşk filmlerini sevmediğin için ağlarken ben bilardo masalarında top sayıyor olacağım...
Yiğ-İT: Hadi eyvallah koçum
Şaşkınca telefona bakıyordum. Az önce bana yazan kesinlikle Yiğit değildi. Lucifer'dı lan bu. Cennetten atılmış beni bulmuştu şeytannn.
Onu bunu geçtim de Yiğit haklı olmandan nefret ediyorum. Bakkala gidip stok yapsam iyi olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çalar Saat || Texting
Short Story$KÜFÜR İÇERİR... Bilinmeyen numara: ALIYIM SENİ GECE DÜŞELİM BARLARA •Gönderilmedi. Bilinmeyen numara: Lan gizliye niye kapalı siktiğimin hattı •Gönderilmedi. Bilinmeyen numara: Kızım hep masrafsın mk •Gönderilmedi.