8.BÖLÜM

1.7K 51 30
                                    

Az önce duyduklarım...
Berfin kendin mi asmıştı? Nasıl yapardı bunu? Evladı kocası..
kendisiyle birlikte benimde sonumu hazırlamıştı.
Tam İKİ HAFTA geçmişti bu odada tek başımaydım. Dışarıdan babamın sesiyle hızla pencereye yaklaştım.

"Havin kızım! Burada kızım biliyorum getir kızımı gideceğim yekta ağa!"

"Lan daha benim karımın toprağı kurumadı şimdi seni gebertmemi istemiyorsan defol!"

"Kızım nerede?!"

"Kızın hamile ve benimle kalacak!"

"Yalan söyleme yekta bizden böyle mi intikam alıyorsun yalan dolanla mı? Benim kızım asla böyle birşey yapmaz!"

"Sana yalan mı söyleyeceğim bundan sonra havin burda benimle kalacak!"

"Asla! Asla müsade etmem!"

"Sana kızın hamile diyorum! Seni kızınla yüzleştireceğim zamanı gelince! Şimdi ya sen defolur gidersin benim konağımdan yada ben seni gönderirim!"

"Kızımı görmeden bir yere gitmem!"

"Mesut! Gözüm görmesin dışarı çıkarın!"

Korumların itip kalmamasıyla babama söz hakkı vermeden Konak'tan dışarı atmışlardı.

Babamın çaresiz bağrışları. Nefes alışverişim hızlanınca yatağa oturdum. Gözüm kararıyordu. Kendime gelebilmek için nefesimi düzene sokmaya çalıştım.

Kapı hızla açılınca yektayı gördüm. İki haftadır yanıma hiç uğramamıştı. Gerçekten perişan gözüküyordu.

"Kurtulamayacakmıyım lan ben sizden. Duydun mu seni alacakmış baban. Berfinimi aldıkları yetmiyor birde üstüne seni istiyormuş..
İzin vermem benim hayatımı ceheneme çevirip kendilerine düzen kurmalarına izin vermem duydun mu beni!"

Ayağa kalkıp ona yaklaşmak istediğim zaman karnıma şiddetli bir sancı girdi. Umursamadan gözlerine baktım.

"Yekta.."

"Sesini duymak istemiyorum!"

Tam bana arkasını döndüğü zaman ağrım şiddetlenmişti.

"Yardım et..."

Gözlerimi kötü bir hastane konusuyla açtım. Ağrım hala aynı şiddetiyle devam ediyordu.

"Yekta.."

"Uyandın mı? Doktora haber verim"

Onu sadece sessizce başımla onayladım. Kötü birşey olmuştu yektanın bana olan bakışlarında bir hüzün olmuştu. İlk defa onu böyle görüyordum.

"Havin hanım merhaba, ben kadın doğum doktoru aslı. Ağrınız devam ediyor mu?"

"Evet. Bebeğim o iyi mi?"

"Havin hanım öncelikle bir kanama geçirmişsiniz şuan durumu kontrol altında tutmaya çalışıyoruz ama bu oniki saat çok önemli. Biz elimizden geleni yapıyoruz ağrınız için tekrar bir serum yazacağım"

"Ne demek istiyorsunuz bebeğim ona birşey olmayacak değil mi? O çok küçük benden gidemez olmaz!"

"Lütfen yeterince stres altında olduğunuz için kanamanız olduğu düşünüyorum şuan bu şekilde davranmanız ufaklığı da etkiliyor. Sonuçlar çıkınca ben tekrar uğrayacağım. Sadece dinlenin iyi günler."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 25, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARA SAPLANTI(törenin öfkesi son bulur mu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin