❧2

14.1K 440 1.3K
                                    


"Doktor Han o, nasıl?" Adam ameliyathaneden çıkan doktorun kolundan tutup hüzün ve endişe dolu gözlerle sordu.

Doktor "Merak etmeyin Bay Kim o iyi. Sadece bacağı incinmiş. Ama.." deyip durduğunda adam endişeyle bakmaya başladı. En son doktorun devam etmesi için "Ama?" diyerek onu tekrarlamış ve söyleyeceklerini duymak için bekledi.

"Sorun şu ki Bay Kim. Vücudundaki yaralar şiddetli bir darbe aldığını gösteriyor. Ve bu araba çarpmasıyla yaranamaz." Adam doktorun ne demek istediğini tam olarak anlayamamıştı. Sadece nasıl olduğunu merak ediyordu.

"Doktor Han bana iyi olup olmadığını söyleyin"

"Bay Kim o iyi ama bunu polise bildirmeliyiz. Belliki birisi çocuğa hergün şiddet gösteriyor. Vücudundakı yaraların bazıları eski çoğusuda yeni." Doktor Han konuşmasını bitirdiğinde Bay Kim çatık kaşlarıyla kafasını hayır anlamında salladı.

"Hayır Doktor Han önce onunla ben konuşmalıyım"

"Tamam Bay Kim buyurun. O uyandı ama çok yormamaya çalışın"

"Teşekkürler Doktor Han"

Bay Kim odanın kapısını tıklattıktan sonra yavaşça açıp içeri girdi.

Yatakta ağlayan küçüldükce küçülen bedeni görünce üzülmüştü.

Yavaş adımlarla yatağın yanına yaklaşdı. Çocuğun bu hali Bay Kim'in sinirlenmesine neden oldu. Kendini toparlayarak yavaş bir ses tonuyla konuşmaya başladı.

"Merhaba genç adam"

Genç çocuk duyduğu sesle irkilerek yatakta doğrulmaya çalıştı. Ama ezilen bacağı yüzünden ufak bir çığlık atdı.

Bay Kim endişelenerek çocuğun elini tutmaya çalıştı.
Genç çocuk korku dolu gözlerle karşısındakı adama bakıyordu. "Benden korkmana gerek yok oğlum. Ben sana zarar vermeyeceğim. Sana yardım etmek için buradayım"

Çocuk karşısındakı orta yaşlı adamın söylediği şeyleri anlamaya çalışıyordu. "Adın ne? Annen baban nerede?" Genç çocuk adamın sorularından rahatsız olup titrek sesiyle  konuşmaya çalıştı. "G-gitmek istiyorum"

Genç adam kafasını olumsuz anlamda sallayıp yeniden konuşmaya başladı. "Bak oğlum bu halde senin bir yere gitmene izin veremeyiz. Hem bana birşey anlatmazsan doktorlar polis çağıracak. Onlara anlatmak zorunda kalacaksın."

"H-hayır hayır l-lütfen polis olmaz lütfen. Yalvarırım beni onlara vermeyin" Genç çocuk ağlayarak ellerini birleştirmiş karşısındakı adama yalvarıyordu. Adam söylediklerinin yanlış olduğunun farkına vardı.
Yaklaşıp genç çocuğun birleşik ellerinden tutup konuşmaya başladı.

"Lütfen sakinleş oğlum. Ben sadece sana yardım etmek istiyorum. Bana herşeyi anlat ki seni koruya bileyim"

"B-bana yardım edecek misiniz g-gerçekten?"

Love /    VMinKooKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin