❧12

6.1K 308 599
                                    

İyi okumalar.

"H-hyung ben üzgünüm. Çok ü-üzgünüm."

"Biliyorum Jiminahh sakinleş lütfen. Sen üzülürsen bebeğinde üzülür." Jimin durmadan ağlamıştı. Taehyung'un kendisine davranışı onu üzmüştü. Gecenin üzerinden iki gün geçmişti. Jimin sürekli uyuyor, acı çekiyor ve ağlıyordu. Bay ve Bayan Kim ne yapacaklarını bilmiyorlardı. Onun bu hali onları üzüyordu. Jimin yemek yemiyordu. Bu yüzden çok zayıflamıştı. Doktor Han ona sürekli serum takıyordu. Bay ve Bayan Kim Jimin'in odasına girip onunla konuşmaya çalıştılar.

"Bebeğim neden birşey yemiyorsun?"

"......."

"Benimle konuşmayacakmısın?"

"A-anne lütfen onları b-bana getir. Canım y-yanıyor lütfen."

"Şşşh ağlama bebeğim."

"Hayır Jimin buna izin veremem. Onlar sana zarar verdiler."

"H-hayır baba onların suçu yok. B-ben yalan söyledim."

"Ne demek bu?"

"B-ben onları baştan çıkardım. S-sırf bana yaptıklarının intikamını a-almak için."

"Sen bunu nasıl yaparsın?"

"B-baba ben üzgünüm. Lütfen beni affet."

"Ahh oğlum hatanın farkına varman çok iyi birşey. Benden af dilemene gerek yok. Sana onlardan özür dilede demeyeceğim çünkü bunu hakettiler."

"B-baba lütfen söyle onlara gelsinler."

"Tamam bebeğim biz onları arayacağız. Ama ağlama artık dayanamıyorum ağlamana." Bay Kim odadan çıkıp çalışma odasına girdi. Telefonu eline alıp çocuklarını aradı. Taehyung kesin dille gelmeyi reddetti. Jeongguk Tae'ni dinlemeyip eve küçüğünün yanına gitmek için yola çıktı. Eve vardığında kapıyı annesi açtı. "Taehyung nerede?"

"Gelmedi anne. Onu görmek istemiyor."

"Ne demek görmek istemiyor. Ya bebek ondansa. Eğer onun bebeğiyse gelmek zorunda." Jeongguk annesini onaylayıp üst kata bebeğinin odasına çıktı. Yatakta dizlerini kendine çekmiş ağlayan bedeni görünce içi geçti Jeongguk'un. Yatağa yaklaşıp bir elini bebeğinin omzuna diğerini bacaklarının altına sokup kucağına aldı. Kendisi yatakta oturup bebeğinide kucağında göğsüne çekti. Jimin Jeon'u görmenin mutluluğuyla gözleri parlamıştı. Ama Tae'nin olmayışıyla içinde bir burukluk hissetti. Jeon küçük bebeğini koynuna sokarak uyutmaya çalıştı. Sürekli saçlarına öpücük konduruyor, ve okşuyordu.

Tüm odayı kendi feromonlarıyla doldurmuştu. Jimin alfasının etrafı saran feromonlarıyla derin bir uykuya dalmıştı. Jeon boşda kalan eliyle telefonunu cebinden çıkarıp kameraya tıklayarak kendi resimlerini çekti. Çektiği resmi Taehyung'a mesajla atıp yazışmaya başladı.

Love /    VMinKooKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin