Jimin üzerinde iki çift göz hissederek gözlerini hafifçe araladı. Gördüğü yüzlere karşı hafifçe gülümsedi. Tae yüzünü okşarken, Jeon çıplak olan kalçalarını okşuyordu. Bu durum Jimin'in hoşuna gidiyordu. Jeon'un kalçalarını okşaması ve Tae'nin seksi suratı ona dün geceki sıcak anları hatırlatıp azmasını sağlıyordu. Jimin ikilinin arasından çıkıp kedi pozisyonunda kalçalarını kıvırarak yataktan indi. İkili Jimin'in açıkta kalan tüm ihtişamıyla karşılarına serilen kalçalarıyla yutkundular. Jimin ise sırıtarak kalçalarını gösterecek şekilde eğilip kiyafetlerini yerden alıp, sonrada güzel dolgun kalçalarını sallayarak odadan çıktı.Arkasında iki tane salak gibi gülümseyen alfa bırakarak. Jimin odadan çıktıktan sonra yüzündeki gülümsemeyi silip söylenerek odasına girdi. "Aptal Jeongguk neden mühürlemesine izin vermediki. Ağhh kıçım acıyor. Sikeyim seni Tae. Ayı gibi siktiler resmen güzel götümü. Ayşşş neredeyse başarıyordum. Ama annemler gelene kadar halletmem gerek" Jimin kendi kendine konuşurken ağrıyan kıçıyla zorlada olsa kiyafetlerini giyinip kahvaltı yapmak için aşağı indi.
Tae ve Jeon masada oturmuş onu bekliyorlardı. "Oh benimi beklediniz?"
"Evet Min hadi gel otur. Birazdan masayı hazırlarlar" Jimin aklına dolan düşüncelerle Jeon'a yaklaşıp kucağına oturdu. Tae Jimin'in bu hareketini çok seksi ve sevimli bulmuştu, ama evde çalışanlar vardı. "Minie evde çalışanlar var biliyorsun. Seni böyle görseler hoş olmaz. Hem Jeon'unda artık birşey yiyebileceğini sanmıyorum"
"Huh nedenki birşeymi oldu Kookiee~~" Jeon penisinin üzerindeki baskıya daha fazla dayanamayıp küçüğünün belinden tutup hafifçe kaldırarak şişmiş penisini pantolunundan dışarı çıkardı. Parmağıyla Jimin'in altına giydiği şortun arkasında delik açtı. Alfa daha fazla dayanamayıp kalın penisini o delikten küçüğünün mağarasına yolladı. Jimin içine giren sertlikle seslice inledi. Kalçasının acısı daha geçmemişti. Ama bunun suçlusu kendisiydi. Kendisi kaşındı.
Tae Jeon'un ne yaptığını anlayıp kalkıp mutfağa girdi. Çalışanlar masayı hazırlamak için kahvaltılıkları hazırlıyorlardı. Tae kahvaltı yapmayacaklarını dışarı çıkacaklarını bu yüzden bu gün herkese izin verdiğini söyledi. Çalışanlar Tae'ye eğilerek teşekkür edip gittiler. Tae yeniden salona dönüp masadakı yerine oturdu. Jimin Jeon'un penisine kendini daha çok bastırıp inliyordu. Jeon Jimin'in belinden tutup tabakları iterek Jimin'i masaya yasladı. Küçüğünün belinden tutup hızlı ve sert bir şekilde içinde gel gitler yapmaya başladı. Jeon sona geldiğinde seslice inleyerek tüm menilerini küçüğünün içine akıttı.
Jimin masada doğrulup şortunun arkasındakı deliğe bakmaya çalışıyordu. Tae'nin inlemesiyle, Jimin üzerindeki şortdan kurtulup Tae'nin kucağında yerini aldı. Tae'nin koca penisinin üzerine oturup Tae'den büyük bir inleme kazandığında yüzüne büyük bir gülümseme yayıldı. Tae miniğinin kalçasından tutup penisinin üzerinde hareket etmesine yardımcı oluyordu. Jimin Tae'nin dudaklarına yapışıp öpmeye başladı. Tae dudaklarını Jimin'den ayırıp Jeon'dan küveti doldurmasını istemişti. Jeon üst kata çıkıp Tae'nin odasındakı küveti doldurdu. Tae kucağındakı minikle birlikte ayağa kalkıp üst kata odasına çıktı. Banyoya girdiğinde Jimin'in içinden çıkmadan küvete oturdu. Jeon küvetin içine duş jeli tökerek suyun kaydırıcı olmasını sağlamıştı. Tae Jimin'in kalçasını hafifçe kaldırıp Jeon'a girmesi için yer açtı. Jimin aldığı zevkden dolayı ne yaptıklarının farkında değildi. Jeon penisi Jimin'in deliğine konumlandırıp, içine girmeye çalıştı. Jimin deliğindeki bir penis yetmezmiş gibi ikincini sokmaya çalıştıklarını anladığında gözleri fal taşı gibi açıldı. Jeon kendini deliğe itip Jimin'in acıyla çığlık atmasına neden olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love / VMinKooK
Fanfic❥VMİNKOOK Bayan Kim. "O çok tatlı onu seveceksiniz çocuklar" Bay Kim. "Sevmesenizde umurumda değil, ona kibar davranacak, güzelce konuşacaksınız" 09.04.2024 #jimin etiketinde 1 ci sırada olduk