❧9

6.7K 307 353
                                    


"Jin Sora akşam yemeği için buraya gelecek. Bana güzel şeyler hazırlamam için yardım edebilirmisin?"


"Tabiki. Bu arada Namjoon'ahh ben akşam yemeğini dışarda Hoseok'la yiyeceğim."

"Oh tamam. Hoseok şu Yoongi'nin şirketindeki adam mı?"

"Evet benim arkadaşım."

"Ne zaman döneceksin eve? Yani şey saat kaçta?"

"Geç dönerim herhalde siz eğlenmenize bakın." Namjoon Jin'in onları yalnız bırakmak için gittiğini biliyordu. Sora Namjoon'un sevgilisiydi. Namjoon altınyıl önce o sokakta Jin'i o adamların elinden kurtarmıştı. Yerde ağlayan bedene yaklaşıp ayağa kaldırdığında, Jin'in vücudu tüm bu yaşananları kaldıramayıp Namjoon'un kolları arasında bayılmıştı. Namjoon kollarının arasında bayılan bedeni kucağına aldığında, Jin'in kafası arkaya düşmüş ve tüm güzelliğini Namjoon'un gözleri önüne sermişti.

Namjoon kucağındakı bedenin yüzünü inceleyip ne kadar güzel olduğunu düşünmüştü. Daha fazla zaman kaybetmeden Jin'i arabasına koyup Yoongi'nin evine götürmüştü. Namjoon Jin'in gidecek bir yeri olmadığını öğrenmişti. Bu güzel meleği dışarı atmak gibi bir düşüncesi yoktu. Namjoon algıladığı feromonlardan onun bir omega olduğunu anlaya biliyordu. Ailesiyle konuşup ayrı eve çıkmıştı. Kimsenin haberi olmadan iki yıl Jin'i o evde saklamıştı. Jin Namjoon'un barında çalışmaya başladığında, Namjoon'un ailesi herşeyi öğrenmiş ama yinede oğullarını sorğulamamışlardı.

Namjoon Jin'e olan bakışlarından bir süre sonra rahatsız olmuştu. Jin'in herşeyi yanlış anlayacağını düşünmüştü. Bir akşam yemek yediklerinde Jin sevgili konusunu açtığında, Namjoon bir sevgilisi olduğunu ortaya atmıştı. Jin duyduğu şeyle sessizce yutkunup gülümsemişti. O günden sonra tam iki yıldır Namjoon Sora'yla sevgiliydi. Jin Sora'yla iyi anlaşıyordu. Ama yinede onu kıskanıyordu. Sora onlara ne zaman gelse Jin kendini bir fazlalık gibi hissediyordu bu yüzden bu akşam evde olmak istemiyordu.

Akşam olmuştu Jin yemekleri yapmaya yardım etdikten sonra hazırlanıp evden çıktı. Sora gelmişti. Namjoon'la beraber masaya oturmuşlardı. "Namjoon Jin'i beklemedenmi başlayacaksın?"

"Sora rahat olabilirsin Jin akşam yemeğini dışarıda yiyecek."

"Nasıl ya neden izin verdinki?"

"Ne yapabilirdim Sora. Ne diyecektim ona."

"O kadar plan kurmuştuk. Hazırlanmıştım. Şimdi herşey boşamı oldu."

"Artık gelecek sefere. Hadi yemeğimizi yiyelim. Bunları senin için hazırladı." O akşam ikisi birlikte yemek yeyip uzunca konuştular.

"Jin beni yemek yiyelim diye çağırdın."

"Evet?"

Love /    VMinKooKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin