❧3

10.1K 380 999
                                    

O geceki olayın üzerinden 1 hafta geçmişti. Jimin yeni okula başlamış ve kendine bir arkadaş edinmişti. Şimdi ise çantasını sırtına asmış ve arkadaşı Sungwoon ile çıkışa doğru ilerliyordu. Kendisini bekleyen arabayı görünce arkadaşıyla vedalaşıp şöförün açtığı kapıya yöneldi. Eve geldiğinde Bayan Kim'in koltukta oturmuş dergi okuduğunu gördü.

"Merhaba anne"

"Merhaba benim sevimli küçük oğlum. Sen ne zaman geldin?"

"Şimdi geldim anne"

"O zaman hadi koş üzerini değiştir, elini yıka ve aşağıya gel annen sana sürpriz hazırladı."

Jimin annesine gülümseyip odasına çıktı. Üzerini değiştirip ellerini yıkadıktan sonra aşağı annesinin yanına indi. Annesinin onun için hazırladığı meyve suyunu ve büyük bir dilim çikolatalı pastayı görünce yüzünde güller açtı. Annesine teşekkür edip pastasını yemeye başladı. Bayan Kim ise onun karşısındakı sandalyeye oturmuş ve hayranlıkla onu izliyordu. Nasıl bu kadar güzel olabildiğini düşünüyordu. Jimin annesine teşekkür edip ödevlerini yapmak için odasına çıktı.

2 saat çalışıp ödevlerini bitirdikten sonra bilgisayarının karşısına geçip kulaklıklarını takarak oyun oynamaya başladı. Jimin çok sıcakladığı için oyundan ayrılmadan üzerindeki gömleğin düğmelerini açıp çıkardı. Jimin kulaklıklar yüzünden birşey duymuyordu. Haliyle koltukta oturmuş kendisini izleyen bedenlerden de habersizdi. İkili Jimin'in çıplak sırtında gördükleri morluklarla ve yara izleriyle afalladılar. Taehyung Jeongguk'a bakıp aklından geçenleri söylemeye başladı.

Tae.
"Bu ne? Bu izlerde neyin nesi. Acaba birisiyle mi birlikte?"

Jk.
"Bilmiyorum ama sırtındakı izler.."

Tae.
"Şşş hadi çıkalım"

İkili odadan çıkıp salona indiler.
Akşam yemeği için kurulan masaya oturdular. Jimin oyunu bitirip saate baktı. Akşam yemeği için alt kata indi. Herkese selam verip masada yerini aldı. Bay Kim gülümseyerek karısına ve zorla yemek yedirmeğe çalıştığı Jimin'e bakıyordu. Jimin ağzındakı lokmaları bitirip konuşmaya başladı.

"Baba"

Bay Kim evet dercesine Jimin'e baktı.

"Yarın arkadaşımın buraya gelmesine izin verirmisin yatıya?"

Bay Kim düşünür gibi yaptıktan sonra yüzüne gülümseme yerleştirip kafasını olumlu anlamda sallayarak "Tabiki gelebilir. Sormana bile gerek yok" diye yanıtladı küçük oğlunu. Jimin gülümseyerek teşekkür etmiş ve yemeğine geri dönmüştü. Karşısındakı ikili ise şüpheli gözlerle ona bakıyordu.

***

Ertesi gün Jimin Sungwoon'la birlikte arabaya binip eve geldi. Sungwoon komik fıkra anlatıyor Jimin ise kahkaha atıyordu. Arabadan kendisini izleyen Taehyung'tan habersizdi. Kapıya vardıklarında kapı açılmış ve Jeongguk dışarı çıkmıştı. Jimin Jeongguk'un abisi olduğunu söyledi Sungwoon'a. Sungwoon eğilerek selam verdi.
Jeongguk Jimin'e sinir saçan gözleriyle baktıktan sonra arkadaşına ve kendisine göz devirip, ikisinide es geçerek arabada bekliyen Taehyung'un yanına ilerledi.

Love /    VMinKooKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin