Telefon görüşmesi:
Avukat..
"Efendim bu gün babanız Bay Jung'u Ceo olarak atayacak biliyorsunuz değilmi?"Yoongi.
"Evet de bundan bana ne?"Avukat..
"Efendim hissedar olduğunuz için sizin bu toplantıda olmanız gerek"Yoongi.
"Tamam"Yoongi genç yaşından beri ailesinden ayrı yaşıyordu. Sürekli babasıyla şirket konusunda kavga ederdi. Yoongi Seoul'un en tanınmış dövmecisi. Ama çok kısıtlı süre çalışır. Babası ise bu durumundan hoşlanmıyordu. Şirketin başına geçmesini istiyordu, ama Yoongi şirketle ilgilenmemekte ısrarcıydı. Bay Min çok iyi hayırsever bir insandı. En iyi arkadaşı Jung Jangmin ve karısı trafik kazasında öldükten sonra, küçük oğlunu evlatlık edinmişti. Hoseok'u çok seviyordu. Oğlunun şirketi devralmayacağını biliyordu.
Bu yüzden küçük yaştan Hoseok'u eğitmeye başladı. Onun güzelce büyümesini izledi. Babasının yokluğunu hissetdirmemeye çalıştı. Sürekli onunla ilgilenip vakit buldukça birlikte eğlenceli şeyler yaparlardı. Hoseok tamda Bay Min'in istediği gibi büyümüştü. Şirketin tüm işlerine hakimdi. Yoongi babasının o çocuğa olan ilgisinden hep rahatsız olurdu. Bu gün Hoseok'u şirketin Ceo'su olarak atayacaklardı. Herkes toplandı odasında toplanmıştı. Bay Min en başta oturmuş tüm masaların dolmasını bekliyordu. Hoseok Bay Min'in yanında ayakta insanları selamlıyordu.
Herkes toplanmış bir tek Yoongi yoktu. Her kes aralarında konuşuyorlardı. Bu duruma karşı çıkanlarda vardı. Ama herşey oylarla belirlenecekti. Yoongi kapıdan içeri girdiğinde herkes susmuştu. Toplantı başlamış, şimdi sıra oylamadaydı. Yoongi konuşmaya başlamıştı.
"Bay Jung biliyorsunuz bu önemli bir karar. Bizden her hangi sakladığınız bir şey varmı?"
"Ben ne demeye çalıştığınızı anlamıyorum Bay Min."
"Bir ilişkiniz olduğunu öğrendik" Yoongi'nin sırıtarak konuşması ortaya attığı laf Hoseok'un yutkunmasına neden oldu. Sevgilisi olmadığını çok iyi biliyordu Yoongi neden durduk yere böyle bir şey söyledi diye düşünmeye başladı.
"Yoongi bu gayet normal birşey"
"Evet baba ilişkisi olması normal ama o bir omega. Bizden ve tüm hissedarlardan sakladığı bir durum söz konusu. Ve bunu çok güzel saklamış hepinizden." Yoongi'nin sözlerinden sonra Hoseok buz kesildi. Odada herkes bu duruma karşı çıkmaya başladı. Bay Min Hoseok'un omega olduğunu herkesten gizlemişti bunca yıllar.
Hissedar1.
"Bay Min böyle birşey kabul edilemez."Hissedar2.
"Bir omega şirketin başına geçemez."Hissedar3.
"Bunu kabul etmiyoruz!"Hoseok hiçbirşey söyleyememişti. Bir ilişkisi olduğu yalandı ama bunu bile dile getirememişti. Herkes omega olduğunu öğrenmişti. Hoseok bu konuşmaları daha fazla dinlemek istemediği için toplantı odasından çıktı. Lavaboya girip aynanın önünde bir süre kendine baktıktan sonra yüzünü yıkadı. Kafasını kaldırdığında aynada gördüğü bedenle sakinleşmek için gözlerini sıkıca kapattı ve derin derin nefes almaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love / VMinKooK
Fanfiction❥VMİNKOOK Bayan Kim. "O çok tatlı onu seveceksiniz çocuklar" Bay Kim. "Sevmesenizde umurumda değil, ona kibar davranacak, güzelce konuşacaksınız" 09.04.2024 #jimin etiketinde 1 ci sırada olduk