1. Collage ♡

493 16 0
                                    

,, Dobre mami," odfrkla som a lepšie uchytila veľkú krabicu v mojich rukách.

Pokrútila hlavou a do rúk mi strčila ďalšiu krabicu. Táto bola však o niečo menšia.

,, Len ťa chcem upozorniť, že to nebude ľahké," pousmiala sa a zatvorila kufor.

,, Je to len internát," prevrátila som očami.

,, Áno, ale... "zastavila sa, keď si všimla môjho otráveneho výrazu, ,, dobre, som ticho," uchechtla sa a ja s ňou.

Aj ona chytila do rúk pár krabíc a spolu so mnou sme sa vidali do chodieb zmieneného internátu.

,, Myslím, že to je tam, "kývla hlavou k čiernym dverám s číslom 475.

Prikývla som a šli tam. Keď sme sa blížili, všimla som si rôznych nálepiek s názvami ako stop, danger, get out, fuck you, proste typické teenagerské nálepky. Z maminého výrazu som vedela, že sa jej to nepáči.

Vytiahla som kľúč od svojej izby a odomkla ju. Našťastie tu moja spolubývajúca nebola.

Všetky krabice sme položili na moju posteľ a vrátili sa späť do auta. Mala som tam už len kufor.

,, Už nemusíš ísť so mnou hore,"

,, Okej. Mimochodom dávaj si na tú svoju spolubývajúcu pozor. Nezdá sa mi ako práve najslušnejší človek,"povedala a znechutene si obzerala môj 'nový domov'.

,,Veď ju ani nepoznáš," zamračila som sa.

,, Stačilo sa pozrieť len na tú krabičku cigariet na stolíku...April opováž si od nej nejakú zobrať, "zvýšila hlas.

,, Mamii dobre vieš, že cigarety neznášam," povedala som a trochu sa začudovala, že nespravila žiadne divadlo. Inokedy by mi zmenila izbu k niekomu, kto sa v živote nechytil alkoholu, drog alebo cigariet ako ja.

,, Viem, ale tak nikdy nevieš," povedala a pohľad jej spadol na jej hodinky, ,, už musím ísť, poklad. Maj sa tu dobre," silno ma zmačkla v objatí.

,, Okej, tak ahoj, "objatie som jej opätovala a počkala až kým naše staré auto nezmizlo za rohom.

Povzdychla som si a šla opäť hore. Keď som vošla do izby, mohla som si v kľude poobzerať moju novú izbu.

Na mojej strane bola posteľ s odkladacím priestorom, pár skriniek a menší písací stolík. Keď som sa však pozrela na stranu svojej budúcej spolubývalkyni, moje ústa padli niekam na podlahu. Celá stena bola polepená plagátmi nejakej rockovej skupiny, všetko bolo zladené do čierna a na každých políčkách mala buď nejaký energeťák, alkohol alebo cigarety.

,, Možno mala mama
pravdu, "zamumlala som potichu a šla sa povybalovať.

Poskladané oblečenie som dala do šuplíkov pod posteľou a knihy som položila na poličku. Ostatné drobnosti som buď niekam zavesila, položila alebo nechala v krabici.

Keď som skončila s vybalovaním bola už noc a dnu sa niekto dovalil. Nalakane som sa otočila a v dverách uvidela vysoké dievča tmavšej pleti. Mala na sebe roztrhané džínsy s retiazkou, červené tričko a koženú bundu. Z vrecka jej trčali slúchadlá a v ruke držala telefón.
Na tvári mala hrubšiu vrstvu mejkapu a pozdĺž ramien jej vyseli dredy.

,, Uhm a-ahoj, "vykoktala som zo seba ako prvá.

Keď si asi uvedomila, že by mala niečo povedať, nahodila znechutený pohľad a kývla hlavou.

Prešla k mojej posteli a vystrčila ku mne ruku.

,, Som Alexa," zamumlala.

,, April, "usmiala som sa milo a potriasla si s ňou ruku.

,, Keď budeš chcieť niečo ukázať, alebo tak, tak sa ma môžeš spýtať, ale inak ma neotravuj...April," zašklebila sa a prešla k svojej polovičke.

Hneď ako sa mi otočila chrbtom, moje obočie vystrelilo niekam do nebies.

Pochybujem, že z nás dvoch budú nejaké super kamarátky...

,, Vlastne... môžem sa ťa teda niečo spýtať?"

,, No, "zamumlala.

,, Kde je tu kúpeľňa?" spýtala som sa.

,, Na konci chodby do prava, prvé dvere, "odpovedala a ja som sa tam hneď vydala spolu s mojím pyžamom.

Oddychla som si, keď som zistila, že tu nie sú spoločné sprchy alebo wcká.

***

Keď som už bola prezlečená v obyčajných čiernych legínach a vo voľnejšom bielom tričku, vrátila som sa naspäť do izby. Po ceste som si všimla pootvorených dverí. Na posteli s ružovým prestieradlom sedeli dve dievčatá, ktoré si lakovali nechty ako inak na ružovo.

Zašklebila som sa a zároveň prevrátila očami.

Dúfam, že tieto nebudú chodiť so mnou do triedy. Barbíny k životu vážne nepotrebujem.

Konečne som sa ocitla v mojej izbe. Ľahla som si do postele a našla si správnu polohu.

Do desiatich minútach som zaspala a opäť sa objavila v ríši snov.


Ahoj

Prvá kapitola na svete 🥰.
Začiatok je vždy o ničom, ale nejak to musí začať ❤️.
Dúfam, že sa teda páčilo, napíšte keď tak aký máte z toho prvý dojem a počkajme si na ďalšiu kapitolu 🥰❤️❤️(v médiách je mimochodom izba April )

Vanes

You don't know my story Kde žijí příběhy. Začni objevovat