4. He ♡

326 12 2
                                    

Naštvane som sa preguľovala z jednej strany na druhú.

,, Cink, " zazvonil mi telefón.

,, To mi nemôžu dať ani na chvíľu pokoj?" vykríkla som nahlas a bolo mi jedno, že tým zobudím Alex.

Vytočene som zobrala do ruky telefón a prečítala si minimálne 5 správ od Emily.

Aprill?

Haló

Kde si?

Noták Aprilll

Aprillll

Hallloooooo

,, Čo otravuje? " zamumlala som a pozrela sa na hodiny.

8:33

No do -

Behom sekundy som vyskočila z postele a začala sa obliekať. Rýchlo som si očesala vlasy a dala si svoju tašku na plece.

Až teraz som si všimla, že Alex tu vlastne ani není.

Zo stolíku som vzala svoje okuliare, ktoré moc často nepoužívam, ale keďže sedím vzadu, nevidím dobre na tabuľu a bežala do školy.

Bolo celkom zvláštne vidieť na pozemku školy akurát tak školníka. No nevadilo mi to. Bola som vlastne aj rada, že nevidím toho Richarda a Alex... A vlastne celú tú ich partiu.

Otvorila som vchodové dvere a šla nájsť svoju triedu. Mali by sme mať občianku spojenú s pár štvrtákmi.

,, Klop-klop, "zaklopala som na dvere a keď sa ozvalo tiché ďalej, vošla som dnu.

Pani učiteľka sa na mňa pozrela cez hrubé okuliare a začala po mne hneď vrieskať.

,, Kde ste bola polovičku hodiny!?" skríkla tak nahlas, až som od strachu povyskočila.

,, Zaspala som," šepla som a sklopila pohľad.

,, A to si ako predstavujete? Myslíte si-, "skočila som jej do reči, pretože ma jej reči prestali baviť.

,, Tak sorry, že som zaspala. Stačí vám? Ak nie, je mi to aj tak jedno," odfkrla som a šla si sadnúť na svoje miesto.

Učiteľka na mňa hodila naštvaný pohľad a ďalej niečo vysvetľovala.

Z tašky som si vytiahla notes a ceruzku. Jej výklad ma vonkoncom nezaujímal a preto som si začala čmarkať do notesu. Väčšinou si tu zapisujem kroky pri korčuľovaní a dneska to nebolo výnimkou.

Po chvíli som cítila, akoby ma niekto sledoval a preto som zdvihla pohľad a pozrela sa po triede. Každý bol nejakým spôsobom fascinovaný učiteľkyním výkladom, čo som nechápala. Mikla som ramenom a radšej začala skúmať profil nejakého chalana.

Musím povedať, že ma istým spôsobom zaujal.

Mal na sebe čierne roztrhané džínsy, biele obtiahnuté tričko, ktoré mu krásne zvýrazňovalo vypracované telo a obyčajnú koženku. Svoje blonďavé vlasy mal porozhadzované do všetkých svetových strán, čo mu pribralo na zlatosti a svojimi veľkými hnedými očami pozeral niekam na tú špinavú podlahu.

Vlastne, dalo by sa ho perfektne opísať dvoma slovami.

Bad boy.

Musela som sa potichu zasmiať. Vždy ma tieto typy chlapcov priťahovali. Možno to je tým, že sú proste vždy sexy, alebo tým, že sú sexy.

,, Crrn, "zvonenie prerušilo moje myšlienky o tom aký je sexy a ja som si zbalila svoje veci a vypadla na chodbu.

,, April počkaj!" vykríkla na mňa Em, keď vychádzala z triedy.

Počkala som na ňu a spoločne sme išli ku skrinkám.

,, Čo si pre boha stvárala v noci, keď meškáš? "uchechtla sa a začala si zo skrinky vyťahovať vrecko na telesnú.

,, Telesná? "spýtala som sa otrávene a ona len prikývla.

Pregúlila som očami a zobrala si teda svoj úbor.

,, Asi som si nenastavila budík, alebo sa mi len dobre spalo," uchechtla som sa a ona tiež.

***

,, Bože, ešte 5 minút v tej šatni a sama by som jej tie lososové nechty odtrhla," vykríkla som, keď som bola v dostatočnej vzdialenosti od nich a skúsila napodobniť jej hlas pri slove lososové.

,,Pff a skús byť s takou jednou na izbe. K tomu Britney je oveľa horšia. Sťažuje sa mi vážne so všetkým," pretočila očami, ,, No
a vieš tie nové lodičky , ktoré dávali aj v tej televízii, alebo ako sa to volá? No tak som si ich objednala a poviem ti, horšie som nevidela. Ktorý debil spojí s takou hnusnou horčicovou so staro-ružovou," povedala a ja som vyprskla od smiechu.

V jej podaní to vyznelo vážne vtipne.

,, Akože koho to zaujíma? Mohli byť aj fialovo modré a aj tak by som to mala u prdele," odfrkla si a ja som sa zasmiala.

,, Áno, áno, "povedala som, keďže na nič iné som sa nezmohla. Keď som konečne chytila dych, šli sme za ostatnými.

,, Tam máš princa na bielom koni," zasmiala sa Em a kývla hlavou ku chalanovi, ktorého som si dneska obzerala.

Ani som si neuvedomila, že som si zakusla do spodnej pery pri pohľade na jeho telo.

Hej, počkať čo?!

,, Odkiaľ -" otočila som sa na Emily, tá má však prerušila....

Ahoj ❤️

Kto bude asi tak záhadný chlapec s tými najcute očamiii😂❤️?
Hej inak som jediná, ktorá keď si nájde nových kamarátov, tak vždy sa to nejakým spôsobom zvrtne k M&M? A proste len tie ich reči, že sú teplý... 😐😂Akože ja už radšej hovorím, že ich nepoznám, lebo nebudem mať kvôli nim tuším ani kamarátov 😒😂.
Dneska možno ešte vydám ďalšiu kapču, ale nesľubujem to na 100 %😂

(v médiách April)

Vanes ❤️

You don't know my story Kde žijí příběhy. Začni objevovat