Gunnarsen
Dneska som nemal náladu na žiadnu zábavu, preto som sa len opieral o stenu a pozoroval ostatných. Môj pohľad bol však väčšinou upretý na Johnsovej.
Nečudoval som sa Richardovi, že ju chce dostať do postele. Bola vážne pekná a jej telo bolo ukrutne sexy.
,, Tak čo baby, pôjdeme
hore?"započul som Richardov opilý hlas.Musel som sa zasmiať.
Zcela pochybujem, že mu skočí do postele po tom, čo mu povedala na obede.
Zarazilo ma však, že s ním naozaj šla. Keď ju za ruku ťahal hore, nedalo mi to, odtrhol som sa od steny a šiel pomali za nimi.
,, Richard to bolí, pusti
ma, "zrazu som započul jej uplakaný hlas.Zvraštil som obočie a rýchlo vybehol posledné schody.
Johnsovej tvár bola celá uplakaná a červená. No Richard mal úsmev na tvári.
,, Richard pusti ju," naštvane som po ňom skríkol, keď som videl, že ju nechce pustiť a ju to očividne bolelo.
,, A ty tu čo chceš? Vypadni!" otočil sa na mňa a zúrivo po mne vykríkol.
,, Richard kurva prestaň, aj tak ti nedá, " uchechtol som sa a pobavene sa oprel o nejakú komodu.
,, Gunnarsen vypadni, "štekol po mne a začal sa ku mne približovať.
,, Lebo čo?" zasmial som sa.
Bolo vtipné na neho pozerať, keďže bol o dosť nižší a kebyže chcem, vrazím mu takú, že sa nepreberie.
,, O čo sa snažíš? Povedali sme si, že si ich navzájom nepreberáme, tak čo riešiš kurva?" naštvane kopol do prvej veci, čo bola na zemi.
,, O nič sa nesnažím, len ti hovorím, že ti nedá. Veď sa na ňu pozri, " povedal som potichšie a kývol k nej hlavu.
Ona sa krčila na zemi a utierala si slzy, ktoré jej stále vytekali z očí.
,, No, "uchechtol sa, ,, myslím, že mi dá. Len pozeraj," nasadil úškrn a vrátil sa za ňou.
Musel som pokývať hlavou. Vždy mi vadilo ako sa správa k dievčatám.
,, Zdvihni sa, "zavrčal naštvane Richard a za vlasy ju vytiahol hore.
Nie je prvá, ktorej Richard ubližuje. A tiež ani posledná.
,, Richard," povedal som a pomalým krokom som prišiel k nim.
On ma však odignoroval a za zápästie ju začal ťahať do izby.
,, Richard! "opäť som naštvane vykríkol.
,, Kurva, nestaraj sa už," naštvane po mne vyprskol.
Povzdychol som si a pozrel sa do Johnsovej tváre. Bolo z nej jasne vyčítať, že ma žiada o pomoc.
,, Richard! "povedal som a on od hnevu vybuchol. Johnsovú pustil a rozbehol sa ku mne.
,, Ešte ra-" snažil sa mi niečo povedať, avšak prerušil som ho mojou päsťou v jeho tvári. Bolestivo sa chytil za líce a pozrel mi do očí.
,, To si prehnal, "odfrkol si, avšak ja som mikol plecami, obišiel ho a šiel za Johnsovú.
Chytil som ju jemne za ruku a šiel s ňou až von
,, Si v pohode?" otočil som sa a celú si ju prehliadol.
Až teraz som si všimol jej modrého zápästia za ktoré mohol Richard.
,, A-áno, nemusel si to robiť," zamumlala a pohľad zapichla na svoje topánky.
,, Nemusel, ale chcel
som, "pousmial som sa.Je mi jasné, že ma nechá zbiť ostatnými z partie, ale neľutujem to. Richard mi už dlhšiu dobu liezol pekne na nervy a jediné, čo som chcel, bolo mu jednu vraziť. A dnes nastala tá príležitosť.
,, Chceš zviesť na intrák?" spýtal som sa po chvíli.
,, Odkiaľ -" zvraštila obočie, ale ja som ju prerušil.
,, Richard, "uchechtol som sa a odomkol auto, ,, ideš?" spýtal som sa, keď už pár minút len tak stála.
Prikývla a sadla si na miesto spolujazdca.
Pousmial som sa a naštartoval.
Ahoj 💞
No škola sa nám blíži a môžme začať opravovať známky na polrok, všakže?😅
Popravde, neplánujem sa ani učiť. Tak bohužiaľ raz musím dostať horšiu známku ako 1 no😬😂Vanes
ČTEŠ
You don't know my story
RandomJeho tmavé oči skenovali moju tvár , pričom jeho dlhé prsty sa hrali s mojimi jednotlivými pramienkami vlasov. Zdalo sa to ako desiatky minút. Prešlo však len pár sekúnd. ,,Johnsová?!" vypustil moje priezvisko z úst. Neodpovedala som. Jeho jemné ,na...