,, Na budúce sa teda roztriedime do párov. Dovidenia, "povedala Elis pri odchode.
Zamumlala som niečo na pozdrav a ďalej sa prezúvala.
,, Au," sykla som, keď som trocha pohýbala s nohou.
Nuž, moje nohy si už odvykli od korčulí.
Nazula som si tenisky a s pohľadom zapichnutým na moje nohy, šla preč. Avšak ako inak s plnou silou som narazila do nejakej svalnatej hrude.
,, Uhm prepáč," hneď som zo seba vychrlila , chytila sa za hlavu a zdvihla pohľad.
Zarazila som sa, keď som zistila, že je to Gunnarsen. Prezrel si ma od hlavy k pätám svojimi tmavými a hlbokými očami, aby sa uistil, či som v poriadku.
Jeho blízkosť mi spôsobovala čudné pocity a preto som od neho radšej odstúpila.
,, V pohode," zamumlal potichu, keď sa spamätal a obišiel ma.
Mieril si to k lavičke, kde si začal nazúvať čierne Kanady. Vedľa seba mal položenú helmu a hokejku.
Čiže hokejista...
,, Crrn," zazvonil mi telefón a ja som pretočila očami.
To ma vždy pri pozorovaní musí niekto vyrušovať?
,, Áno? "povedala som a šla na zastávku.
,, Ahoj, tu som ja mama, chcela som sa len spýtať ako sa máš,"
,, Ahoj, veď v pohode,"mikla som ramenami, i keď to nemohla vedieť.
,, Aké to tam je?"
,, Fajn , teda myslím si, že pár učiteliek si na mňa už stihlo zasadnúť, "uchechtla som sa a spomenula si na dnešné ráno.
,, A šla si teda na ten tréning?"
,, Hej, hej akurát idem odtiaľ. Som v buse," povedala som a sadla si na sedadlo.
,, A ako bolo ? "
,, Dobre, akurát me bolia nohy,"zasmiala som sa.
,, Aha, keď tak si na to niečo natri,"uchechtla sa, ,, Bože, ja už musím ísť, papa. Maj sa dobre,"
,, Ahoj, "pozdravila som ju naspäť a mobil si strčila do vrecka.
Dnešok ma celkom unavil a preto som na chvíľu zavrela očné viečka.
Tomorrow
,, Myslíš?" zasmiala som sa.
,, Áno, veď sa na neho pozri, " uchechtla sa Em a kývla hlavou k Danielovi.
On si prehrabol svoje čierne vlasy a naďalej mal zapichnutý pohľad v nejakej knihe.
,, Dobre priznávam je trošku zlatý. Ale iba
trolinku. "uchechtla som sa a do úst strčila ďalšie sústo brokolice.,, Trošku? Je mega zlatý," podoprela si hlavu rukou a zasnene na neho zazrela.
Musela som nad tým pretočiť očami. Básní o ňom už pol hodinu vkuse a už mi to začína liezť na nervy.
Veď není až taký zlatý....
,, Tak prepáč no, Johnson má radšej bad boys ako je Gunnarsen,"odfrkla si.
,, Tak ale pozri na neho. Je sexy, je zlatý, je úžasný," zasmiala som sa.
,, Mhm, takto
úžasný? "zasmiala sa Em so mnou a kývla hlavou k dverám. V nich stála ako inak Richardova partia. Avšak až teraz som si všimla, že tam patrí aj Gunnarsen.,,Urgh, urgh," začala som v momente kašľať, keďže mi zabehlo jedlo v krku.
,, Kedy si mi akože chcela povedať, že tam patrí?" skríkla som potichu po Emily.
,, Bolo zábavnejšie sledovať teba , ako ti nad ním padajú sliny, "uchechtla sa a ja som zvraštila obočie.
Preháňa ako obyčajne.
,, Opäť sa vidíme April," zakričal Richard a ja som mala, čo robiť aby som po ňom nevyštartovala.
,, Ako to myslel opäť? A toto si mi kedy chcela
povedať? "zopakovala Emily moju vetu a naštvane si založila ruky na hrudi.Len som sa nevinne usmiala a otočila sa, aby som si to vyjasnila s Richardom.
,, Ale, ale. Dneska tu máš aj kamošku. Emily," zašklebil sa znechutene, keď si ju všimol sedieť vedľa mňa.
,, Opäť otravuješ s ospravedlnením? Richard daj si pohov, kreténom sa neospravedľnujem," zamrkala som s mihalnicami a sladko sa na neho usmiala.
Po mojich slovách sa po jedálni rozoznel tichý šum.
Chcelo sa mi vtedy smiať.
To že niekto má trocha svalov a desivý pohľad znamená, že sa ho má báť a robiť to, čo on príkáže? Pane bože, sme v svojprávnom štáte.
,, April, zavri si tú svoju krásnu pusinku a počúvaj ma, "pery zrovnal do úzkej linky a silno mi začal drtiť
zápästie, ,, chcem len od teba, aby si šla dnes na moju párty," sklonil sa k môjmu uchu a šepol.,, A čo tam? "zdvihla som obočie.
,, Nič," uchechtol sa a zakusol si do spodnej pery.
,, Ak si myslíš, že ti ho tam vyfajčím. Si na omyle, " znechutene som si ho prezrela a čakala na jeho reakciu.
,, Kurva, nebuď drzá," precedil cez zuby a moje zápästie drtil tak silno , až som si myslela, že vidím svätého Jozefa.
,, Dobre, "sykla som a keď moje zápästie pustil, oddychla som si.
,, Tak, ešte raz sa ťa pýtam. Ideš na tu párty?"
,, Áno... možno, "posledné slovo som si radšej zamumlala pre seba.
,, To som rád, vidíme sa o siedmej, baby," mrkol na mňa a konečne odišiel k svojmu stolu.
Otočila som sa naspäť a sadla si na svoje miesto.
,, April si v pohode? "v momente sa ma spýtala Emily.
Ahoj❤️
Srry, že som včera nič nevydala, ale tak myslím, že to nie je tak hrozné.😂
7 kapitol by som vydala za 2 mesiace a ja som to dokázala tento krát za týždeň. Čiže to si zaslúži pochvalu 😂😂❤️
(Média : OMGGGG, no mňa jebneee toto neee, kuknite na neho. Akože len tak mimochodom... táto fotka k môjmu príbehu perfektne zapadá. Ale akože are u kidding? Sexxyyyyy🤤🤤🔥🔥🔥)Vanes 💓
ČTEŠ
You don't know my story
RandomJeho tmavé oči skenovali moju tvár , pričom jeho dlhé prsty sa hrali s mojimi jednotlivými pramienkami vlasov. Zdalo sa to ako desiatky minút. Prešlo však len pár sekúnd. ,,Johnsová?!" vypustil moje priezvisko z úst. Neodpovedala som. Jeho jemné ,na...