2. School ✗

415 13 0
                                    

Ráno som sa zobudila s celkom fajn náladou. Zo skrine som vytiahla nejaké to oblečenie a šla do kúpeľne, kde som sa aj prezliekla. Keď som sa vrátila naspäť Alex tu už nebola. Sadla som si za stolík a trochu sa namaľovala.

Nemám rada mejkap, dávam prednosť prirodzenej kráse a preto som si namaľovala len riasy a pery si potrela s nejakým balzamom.

Z vešiaku som si zobrala sveter, zo zeme tašku a vyšla von.

Moja škola sa našťastie nachádzala hneď oproti intráku.

Pousmiala som sa a s odhodlaním vstúpila na pozemky školy.

Musela som uznať, že to tu bolo pekné. Všade boli lavičky na sedenie a o okolitú zeleň sa staralo pár záhradníkov. Z diaľky som si všimla veľkého futbalového ihriska.

Odtrhla som zrak od okolia a začala si prezerať študentov. Prvé, čoho som si všimla bola ich školská uniforma. U dievčat sa skladala z čiernych pančúch, károvanej suk-

Z myšlienok ma prerušil silný náraz do nejakej osoby.

,, Dávaj pozor!! "ihneď dotyčná osoba po mne vyštekla.

Keď som zdvihla zrak zistila som, že to bol vysoký ryšavý chlapec s veľmi tmavými očami.

,, Tak sorry no," zamumlala som a obišla ho.

Hneď ako som sa ocitla vnútri pár ľudí sa za mnou otočilo. Nemala som z toho dobrý pocit a preto som šla radšej hľadať svoju triedu.

Keď som konečne našla dvere s nápisom 1.A vstúpila som dnu. Celá trieda pozrela mojim smerom. Hlavu som sklonila aby som zakryla svoje načervenalé líčka a sadla si do poslednej lavice.

***

Deň prebiehal normálne. Triedna nám rozdala naše kľúčiky od našich skriniek, uniformy, ktoré môžme aj nemusíme nosiť, nejaké tie učebnice, rozvrh a ďalšie.

Keď nám konečne skončila posledná hodina šla som domov.

,, Hej ty! "niekto za mnou vykríkol.

Otočila som sa a všimla si nízku blondínku s okuliarmi, ktoré mali čierny rám. Chodila k nám do triedy.

,, Áno?" zdvihla som obočie.

,, Toto si si zabudla, "spoza chrbta vytiahla môj červený notes.

,, Ďakujem moc," poďakovala som a notes si od nej prevzala.

,, Mimochodom som
Emily, "predstavila sa a vystrčila ku mne ruku.

,, April," pousmiala som sa a potriasla si s ňou ruku.

Emily vyzerala už na prvý pohľad ako fajn dievča. Konečne niekto, koho nezaujímajú len kabelky od Gucci.

,, Inak včera som si ťa všimla na intráku. Ty si s Alex, že?" spýtala sa a šli sme teda spoločnou cestou domov.

,, Áno," odfrkla som si.

,, To ti moc nezávidím. Je to agresor, "uchechtla sa.

,, Aha," zašklebila som sa, ,, a ty si s kým na izbe?"

,, S Britney. Asi nepoznáš, chodí o ročník vyššie. Hovorím ti, viacej ružovej si ešte nevidela
... "znechutene mľaskla a ja som sa musela zasmiať.

,, Tak myslím, že obidve to máme podobné," poznamenala som a otvorila vchodové dvere.

,, Inak, čo keby sme šli o tretej von? Sme obidve prváčky, mohli by sme si to tu poobzerať,"navrhla, keď sme šli po schodoch na prvé poschodie.

,, Súhlasím," usmiala som sa,
,, tak ahoj, vidíme sa, "povedala som, keď som sa ocitla pred svojimi dverami.

,, Čus," povedala.

Odomkla som a vošla dnu. Alex tu nebola, čo ma potešilo.

Sveter som hodila na vešiak a tašku hodila niekam do rohu. Keď som si vyzula tenisky, skočila som rovno do postele a zatvorila oči.

Musím priznať, že táto posteľ je mega príjemná.

Ahoj❤️

Ďalšia nudná kapitola je tuu🤣
Napíšte, keď tak názor na Aprilynú novú kamarátku a tešte sa na ďalšiu kapitolu❤️, kde by sa mal konečne objaviť...? Skúste hádať 😌😊💞
(V médiách je Emily)

Vanes💞🥰

You don't know my story Kde žijí příběhy. Začni objevovat