Keď ma obišiel a spolu s ním aj jeho partia, Emily hodila na mňa taký pohľad, ktorý som u nej ešte nezažila.
,, Môžeš mi kurva vysvetliť 'zabudnem na ten
večer', " zopakovala Richardové slová.Keď som si uvedomila, že som jej o tom vlastne nič nepovedala nasucho som preglgla.
,,Noo," začala som kresliť špičkou tenisiek nejaké obrázky.
,, No? "rozhodila rukami a netrpezlivo čakala na moju odpoveď.
,, No ten večer som išla s Richardom hore a -" ešte len som začala hovoriť a Emily už prekrúcala svojimi modrými očami, ,, keďže som bola napitá skoro ma aj pretiahol, lenže potom som mu spravila cucak a on sa naštval. Chytil ma za zápästie a začal mi ho drtiť,"
,, Čiže tie cucfleky po celom krku ma od teba," znechutene poznamenala a oprela sa o plot.
,, Potom ma tam proste ťahal za vlasy a tak... aaa potom sa objavil
Gunnarsen, "povedala som a Emily vygúlila oči, ,, jednu mu vrazil a potom ma zviezol na intrák," mikla som ramenami akoby to bola normálka.,, To si robíš kurva srandu?! Čiže Gunnarsen vrazil Richardovi svojmu kamošovi, kvôli tebe? "vykríkla prekvapene a ja som sa obzerala, či nás náhodou niekto nepočúva.
,, Um hej,"
,, A nič si mi
nepovedala? " zvraštila obočie a hodila na mňa naštvaný pohľad.,, Nechcela som to riešiť," mikla som ramenami.
,, Aha, "šepla a otočila sa s úmyslom ísť domov.
,, To si sa na mňa akože teraz urazila? " uchechtla som sa.
,, Hej, "povedala a už bez slov odkráčala na intrák.
Pretočila som očami.
Tak pár vecí som jej nepovedala no...
***
Tašku som hodila do kúta a zaľahla do postele.
Mám toho celé pokrk.
Najradšej by som šla domov a zostala tam minimálne pol roka. Alebo by stačil aspoň tento víkend.
Avšak kto býva na konci Nórska? No isteže ja. Kebyže chcem ísť domov musela by som si vziať lietadlo, keďže cesta autom trvá asi tak 20 hodín. Lenže som na mizine. Som rada, že dokážem zaplatiť aspoň intrák....
Povzdychla som si a šla sa prezliecť do niečoho pohodlnejšieho. Vzala som odličovacie vatičky, micerálnu vodu, malé zrkadlo a sadla si za stôl.
Vodu som naliala na vatičku a krúživými pohybmi odstraňovala hrubú vrstvu mejkapu na mojom krku.
Rihardov flek na mojom krku sa stále rysuje. Nie je síce taký fialový, ale stále tam je.
Potom som si umyla aj tvár a veci opäť uložila do taštičky. Z ruksaku som vytiahla zošit a začala si robiť nejaké tie rovnice z matiky.
,, Dobre čau, "zrazu dovnútra vtrhla Alex a s ňou aj silný zápach cigariet. V jednej ruke držala telefón, kde s niekým práve dovolala a v druhej ruke držala donášku jedla.
,, Čau," pozdravila ma bez jediného pohľadu a všetky svoje veci odhodila na svoju posteľ.
,, Čau, "zamumlala som potichu naspäť a radšej sa vrátila ku dorábaniu si úloch.
ČTEŠ
You don't know my story
RandomJeho tmavé oči skenovali moju tvár , pričom jeho dlhé prsty sa hrali s mojimi jednotlivými pramienkami vlasov. Zdalo sa to ako desiatky minút. Prešlo však len pár sekúnd. ,,Johnsová?!" vypustil moje priezvisko z úst. Neodpovedala som. Jeho jemné ,na...