***
,, Myslíš, že má rád skôr karamel alebo
vanilku? "spýtala sa Em a zapichla pohľad do neba rozmýšľajúc, ktorú príchuť má Daniel radšej.Pozrela som sa na ňu vražedným pohľadom a pokrútila hlavou.
Točí o ňom 4 hodiny vkuse.
Už ma to vážne nebaví...
,, Mohla by si o ňom už prestať rozprávať?"povedala som a sadla si na lavičku pred školou.
,, Okej no. Tak hovor o Gunnarsenovi. Vanilka alebo karamel?"usmiala sa na mňa.
Treskla som si rukou do čela a zúfalo pokrútila hlavou.
,, Bože môj. Tak čo ty a Gunnarsen?" poupravila svoju otázku.
,, Nič. Je sexy a to
je všetko, "uchechtla som sa.Ja sa narozdiel od nej nebuchnem do niekoho koho vôbec nepoznám.
,, Ty si idiot," ozval sa od vchodových dverí veľký smiech.
Obidve sme otočili tým smerom hlavy.
Oči sa mi pretočili asi o 360 stupňov, keď som zistila, že je to Richard.
,, Poďme preč,"povedala som hneď ako som si spomenula na Alexiné slová.
,, Ok," povzdychla si Em a postavila sa s lavičky.
Zo zeme som zdvihla svoju tašku a snažila sa utiecť aspoň za roh, avšak život mi nedoprial ani trošku šťastia a Richard ma uvidel.
,, Kam bežíš Johnsová?" vykríkol Richard s výsmechom.
Porazenecky mi sklesli ramená k zemi.
V duchu som sa pomodlila, otočila sa jeho smerom a pomali ku nemu prišla.
,, Trochu si ujasníme pár vecí," zaťal čelusť a jeho dlhé prsty sa mi obmotali okolo ramena.
,, No hovor. Nemám na teba celý deň, "odfrkla som si, keď už pár minút nič nehovoril.
,, Nebuď drzá," precedil medzi zubami a svoj stisk upevnil.
Pretočila som očami a pozrela sa na jeho krk.
Nevydržala som to a z úst mi vyšiel tichý smiech.
April dobrá práca!
Jeho krk bol celý obsypaný znamienkami 'lásky '.
Samozrejme môj krk vyzerá o 100 x krát horšie, ale nejaký úžasný človek vymyslel makeup a šatky.
,, Je ti niečo
smiešne? "zvraštil obočie.,, Nie," skúsila som sa prestať usmievať a pozerať niekam inam, len nie do jeho očí.
,, Johnsová ujasníme si to. Ja zabudnem na ten večer, ale ty mi spravíš službič-"prerušila som ho.
,, Si hluchý už fakt? Nevyspím sa s tebou ty kretén," naštvane som po ňom vyštekla.
,, Zrazu si drsná
čo, "zašepkal mi do ucha a svoju ruku premiestnil na moje práve zápästie.Vedela som čo spraví a preto som privrela očné viečka.
Nielenže mi moje zápästie začal drtiť ako nejakému chlapovi v ringu, ale svoje nechty tiež zaryl do mojej kože.
Silno som si zakusla do pery a z očí mi samovoľne začali tiecť slzy.
,,Ešte stále si taká
drsná? "svoj stisk povolil.,, Nie," zamumlala som.
,, Čiže zajtra sa
vidíme? "pohladkal ma po líčku,, Um hej,"
,, Tak pa Johnsová, "mrkol jeho pravým okom a obišiel ma.
❣️Hei❣️
Viem, že dlho nevyšla kapča, ale aj tak je to tu mŕtve a nikto to nečíta čiže 🤷♀️
Vanes ❣️
ČTEŠ
You don't know my story
CasualeJeho tmavé oči skenovali moju tvár , pričom jeho dlhé prsty sa hrali s mojimi jednotlivými pramienkami vlasov. Zdalo sa to ako desiatky minút. Prešlo však len pár sekúnd. ,,Johnsová?!" vypustil moje priezvisko z úst. Neodpovedala som. Jeho jemné ,na...