,, A-áno, "vykoktala som zo seba a pozrela si na svoje pravé zápästie.
Zreteľne sa na ňom začali objavovať fialové škvrny.
,, Ja som ti hovorila, že je toho schopný," neodpustila si poznámku pri pohľade na moju ruku.
Naštvane som na ňu zazrela a šla radšej zaniesť obed.
,, Pôjdeš tam?" spýtala sa ma Em, keď sme prišli k bráne školy.
,, Ja neviem, "mikla som ramenami.
Nemám chuť byť niekde, kde je Richard. Ale rada by som sa trochu zabavila.
,, Vieš o tom, že ak tam nepôjdeš tak-" skočila som jej do reči.
,, Áno viem. Nemusíš mi to stále opakovať, "naštvane som po nej vykríkla a otvorila vchodové
dvere.,, Tak?" nadvihla obočie.
Povzdychla som si. Nevedela som si vybrať. Radšej zostať na izbe a znášať potom všetky urážky, alebo tam ísť a čeliť tomu, čo sa bude diať.
Bolo to vlastne úplne jedno...
,, Pôjdeš so mnou?" nakoniec som zo seba dostala.
,, Jasné! "vykríkla šťastne a zavesila sa mi okolo krku.
,,Dobre, môžeš ma pustiť," zasmiala som sa pridusene a snažila sa ju zo mňa striasť.
,, Okej, o pol siedmej sa vidíme, "konečne sa odomňa odlepila a vošla do izby.
Prekrútila som očami a otvorila dvere od svojej izby.
***
,, Sakra," vykríkla som, keď som sa popálila na žehličke na vlasy.
,, Bože, chyť to nižšie,"povedalo nejaké dievča, ktoré si pred zrkadlom púdrovalo nos.
,, Vážne? Keď sa tak veľmi zaujímaš, môžeš mi rovno aj pomôcť," odfrkla som si a pozrela sa znovu do zrkadla.
,, Kľudne, "mikla ramenami, odložila púder a prišla ku mne.
Prekvapene som jej podala žehličku na vlasy a čakala, čo spraví.
Chytila ju do rúk a začala mi žehliť jednotlivé pramienky vlasov v zadnej časti mojej hlavy.
,, Čo používaš na vlasy?" spýtala sa po chvíli.
Celkom ma zarazilo, že nie je taká panovačná ako ostatné a nemá žiadnu poznámku k mojej osobe ako ostatné.
,,Nič zaujímavé,obyčajný šampón," mikla som ramenami.
,, Aha, ja musím používať všetko tamto, "uchechtla sa a kývla k veľkej taštičke.
Vygúlila som oči a prezrela sa v zrkadle. Modré džínsy mi obopínali nohy a biely crop top mi trochu presvital. Jemné líčenie mi trocha zvýrazňovalo tvár a tmavé hnedé vlasy mi viseli pozdĺž tváre.
,, Hotovo," povedala a podala mi žehličku.
,, Dikičko, mimochodom som April," vystrčila som k nej ruku.
,, Hailey, "moju ruku prijala a milo sa na mňa usmiala.
,,Tak ja už musím ísť, čau," povedala som a odišla z kúpeľne.
Vrátila som sa naspäť na izbu, odkiaľ som si akurát vzala kabelku a vyšla von. Tento krát, ma Emily už čakala.
,, Čus, svedčí ti to, "mrkla som na ňu, keď som na nej uvidela krátke trblietavé šaty.
,, Aj tebe," pousmiala sa a prezrela si ma od hlavy k pätám.
Usmiala som sa a spolu s Emily sme vyšli z intráku.
,,Vieš vôbec, kde
býva? "spýtala som sa po chvíli.Chvíľu čumela na cestu, po kým sa na mňa pomali neotočila s vražedným pohľadom.
,, Dobre, dobre," zdvihla som ruky v obrannom zmysle a zasmiala sa.
Em sa zasmiala tiež a ďalej sme v tichosti pokračovali v ceste.
Ahoj❤️
Ako ste prežili Silvester? Ja celkom v poho.
Chcela by som vám popriať šťastný Nový rok. Konečne nová tour a koncerty. Teším saaa. 🥰Vanes ❤️
ČTEŠ
You don't know my story
OverigJeho tmavé oči skenovali moju tvár , pričom jeho dlhé prsty sa hrali s mojimi jednotlivými pramienkami vlasov. Zdalo sa to ako desiatky minút. Prešlo však len pár sekúnd. ,,Johnsová?!" vypustil moje priezvisko z úst. Neodpovedala som. Jeho jemné ,na...