Cum incepe la noi doua o zi…pai sa vedem de obicei eu ma trezesc prima, dar nu si astazi pentru ca Zoey imi sare in cap.
- Zoes! Gata m-am trezit! am zis punandu-mi perna in cap
- Eee…daca te trezeai iti mai saream in pat?
- Mdea bine…jos.si am impins-o din pat
De obicei eu ii faceam asta si ma trezeam pe joss au cu o perna in cap..mda ne purtam ca doua surori din mame diferite. Suntem foarte apropiate si facem cele mai mari nazbatii de pe planeta…ca de exemplu anul trecut era sa dam foc laboratorului de chimie si dicrectorul vroia san e exmatriculeze, dar am promis ca o fa fim “cuminti” si a trecut sa curatam laboratorul plus o luna de detentie. A fost chiar amuzant, dar de acum totul de schimba…ne-am mutat de curand in Londra, iar cum noi suntem nedespartite , iar eu inca nu am 18 ani ne-am cumparat un apartament urias langaHyde Park. Dar hai sa revenim la oile noastre. Dup ace am aruncat-o din pat am plecat spre baie cu viteza melcului. M-am uitat in oglinda si ce sa vezi aveam, un par de zici ca a fost un cuib de veverite pe acolo. In timp ce ma pieptaman imi vine ce-a mai tampita intrebare in cap…oare de ce Zoey e asa bucuroasa? O fi oare pentru ca este mai apropae de Niall- da suntem directionere-, da pot recunoaste ca si mie imi palce de Zayn, dar trebuie sa il recuperam pe fostul nostrum cel mai bun prieten. De ce zis fost? Pentru ca de cand faima i s-a urcat la cap a uitat de toti prietenii sip e noi doua chestie asta ne-a ranit enorm…de 2 ani nu maid at nici un telefon sau un amarat de mesaj. L-a interesat doar faima si trupa lui One Direction. Doamne si atunci cand a fost cu babaciunea aia, eu si cu Zoey eram nervoase pe el si i-am trimis un mesaj, dar cum ne asteptam nu a raspuns…ne venea s ail omoram…ce naiba vedea la baba aia? Mereu i-au placut fetele mai mari, dar aia era prea baba…in fine, noi ne-am mutat cu un motiv aici…sa terminam liceul sis a il recuperam pe cretul.
Sirul gandurilor mi-a fost interrupt de tupatul lui Zoey.
- Aaaaaaaaaa!!!!!a tipat ea iar
- Ce arde? Ce s-a intamplat? Cine a murit?
- Nu arde nimic, doar ca era Niall la TV...adica erau toti si au anuntat ca au un concert langaHyde Park peste 2 zile.a spus topaind
- Super…mergem…chiar vreau sa ii vad fata lui Harry Bou Styles cand o sa isi revada “surorile”.am spus cu un zambet malefic
- Chiar mergem? Chiar o s ail vad pe Niall? Chiarca…vreau si eu sa ii vad fata cretului. a zis si a afisat si ea un zambet malefic, dar ne-a pufnit rasul imediat
Am ras cateva minute bune, dupa care cand ne-am uitat la ceas am tulit-o repede ca sa pe punem uniforma de la Starbucks…perfect o sa intarziem din prima zi…si am urcat in primul taxi pe care l-am vazut, pentru ca ne-am mutat de abia de o saptamana, iar masina lui Zoey i-o adduce mama ei saptamana viitoare, iar masina mea nu exista chiar daca am permis. Ajunse acolo am fost intampinate de sef care ne-a zis ca o sa avem niste oaspeti si ca vine si televiziunea. Cine or mai fi si inganfatele sau inganfatii care vin?
Toata ziua a decurs bine pana dupa pranz cand usa se deschide si intra 5 persoane cu glugi pe cap si ochelati de soare…cum doamne sa porti ochelati de soare intr-o zi ploioasa. Ne-am uitat putin una la alta si dupa putin timp Zaey ma trage de mana si am vazut ca ochii ei sclipeau…
- Ce e? i-am zis eu
- Bai da tu esti chaiar zuza la cap?...sunt baietii….cum nu ti-ai dat seama? Ce ai fumat azi?...astia sunt inviratii de care vorbea sefu…ma duc sa vad ce vor sa comande si tu le duci ce au comandat. Ok?
- Nu am fumat nimic si inteles boss!am zis punand mana la frunte in stil nilitareste
ZOEY
CITEȘTI
Doua zuze si inca 5 nebuni...(1D Fan-Fiction)
FanfictionCe faci atunci cand prietenul tau cel mai bun pleaca la XFactor? La inceput ii ti pumnii si crezi in talentul sau, dar dupa, cand devine cunoscut...deodata uita de persoana care era inainte. Faima ii sterge de tot conostinta si uita de toti prieteni...