Ik ben inmiddels thuis en heb geen kado kunnen vinden voor mijn broer. Ik zit boven wat online te kijken op websites als ik een melding krijg op mn telefoon. 'Corbynbesson wants to send u a massage' ik kick wat die stuart.
'Hi anna. Mijn vriend jack was de jonge die vanmiddag in de winkel de trui voor je neus weg gapte. (Foto trui) ik zou graag je alsnog deze trui willen geven.
Groetjes corbyn'
Ik kijk er gek naar.
Snel stuur ik hem een berichtje terug.Ik heb morgen om 2uur afgesproken in het park met corbyn.
Next day.
Ik loop richting het park. Ik zie corbyn al zitten. Ik heb zijn instagram fotos gestalkt. Ik loop naar hem toe en stel me netjes voor. Hij bied meteen zijn excuus aan voor wat zijn vriend die dus jack heet heeft gedaan. Ik wil hem het geld voor de trui geven maar hij pakt het niet aan. 'Je krijgt hem van mij'zegt die glimlachend. 'Ah nee dat is niet nodig'zeg ik en wil hem het geld in zijn handen drukken. Hij schud zn hoofd en drukt het geld terug. Ik rol met mijn ogen. 'Dankjewel' zeg ik dan een beetje verlegen. Hij knipoogt en glimlacht. 'Voor wie wou je eigenlijk die trui'vraag die nieuwschierig. 'Voor mijn broer als kerst kado'zeg ik schouder ophalend. 'Ik weet zeker dat die hem echt dope gaat vinden'zegt die knikkend. Ik glimlach en knik.We zitten al ongeveer 20 minuutjes te praten op een bankje in het park. 'Heb je anders zin om naar de starbucks te gaan?vraagt corbyn. 'Ja is goed leuk'knik ik. Samen lopen we naar de starbucks. Ik bestel een warme chocolademelk en corbyn een koffie.
We lopen door de straten van de stad met onze drinken en kletsen gezellig. Ik kan supper goed met corbyn praten ookal ken ik hem pas een uur. 'Oeh dat is een leuke winkel' zeg ik als ik de lush aanwijs. 'Lets go' zegt corbyn en trekt me mee de winkel in. 'Ik zoek nog een kado voor mijn zus ashley misschien vind ik hier wel wat'zegt die als die om zich heen kijkt. Ik knik en ga samen met hem opzoek. 100 verschillende dingen en geuren verder heeft corbyn een heel leuk pakketje samen gesteld voor zn zus. Ik geef hem een highfive. 'Teamwerk'lach ik. Hij lacht ook.
JE LEEST
christmas with you
Fanfictiona christmas/love story (dutch book) #33 in love from the 12.5k books :)