pov anna

35 1 0
                                    

'Anna'hoor ik zachtjes naast me oor. 'ja'zeg ik zacht en open mijn ogen. Ik kijk in corbyns zijn ogen. 'Het is tijd'zegt hij. Ik knik en slik. Ik kom overeind en kijk naar de doktors die bezig zijn hem te verwisselen van bed.
Ik ga naast mijn ouders staan. Ik loop naar het bed als de doktors klaar zijn. Ik knuffel hem ookal is die niet bij. 'I love you'zeg ik weer huilend. Ik geef hem een kus op zijn voorhoofd. 'Tot snel'zeg ik en zeg een stap naar achter. De doktors rijden het bed weg. Nu neem ik afscheidt van mijn ouders die wel naar Amerika gaan. 'Ik hou van jullie'zeg ik en knuffel ze. 'Doe voorzichtig lieverd'zegt mijn moeder. Ik knik. Met zijn alle lopen we de kamer uit. Hun de andere richtig op. 'Tot snel'zeg ik tegen ze en zwaai. Ze zwaaien terug en verdwijnen uit beeld. 'Ik hoop dat het goed komt'zeg ik snikkend. Corbyn knikt en trekt me in zijn armen.

Langzaam lopen we weer naar corbyns auto.
We beginnen te rijden en het regent zachtjes buiten. Ik leg mijn hoofd tegen het raam. En val langzaam weer in slaap.

Ik word langzaam opgepakt en word ergens heen gedragen. Ik voel een zacht matras onder me komen. Het bed ruikt naar corbyn. Ik ben bij corbyn thuis. Ik open langzaam mijn ogen. 'Corbyn'fluister ik. 'Ja'zegt die terug. 'Heb je een pyjama voor mij?'vraag ikm hij knikt en geeft me een shirt van hem. Hij draait zich om en ik kleed me snel om. Hij kleed zich om in aleen een sport voetbal broekje en stapt in het bed. Hij doet de lichten uit en ik nestel me in de dekens.
'Bedankt voor alles'fluister ik weer naar corbyn. Hij glimlacht wat ik nog net door het straalte licht zien. Hij trekt me naar hem toe en slaat zijn armen om me heen. 'Your the best'fluister ik. 'Anything for you' fluisterd die terug. Ik voel de vlinders in mijn buik ophol slaan. Hij buigt iets naar me toe en drukt zijn lippen op mijn voorhoofd. 'Goodnight'fluisterd die. 'Goodnight'zeg ik ook zachtje.

Next morning 12

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Next morning 12.30
Ik schrik wakker van de ringtoon van mijn telefoon. Ik maak me meteen los uit corbyn zijn armen en grijp mijn telefoon. 'Mama'staat er. Corbyn is wakker door het lawaai dat ik maakte. 'Hey mam'zeg ik half buiten adem. 'Het lieverd'zegt ze. 'We zijn geland je broer gaat nu de operatie in ik dacht dat je dat wel even wou eten'zegt ze. 'Ja ja bedankt zeg ik'nerveus. 'Ben je nog veilig thuis gekomen vanacht?'vraagt ze bezorgd. 'Ja mam corbyn is er'zeg ik als ik een beetje rood word als corbyn me aan kijkt. 'Ahh wel veilig doen he'zegt ze lachend. 'Mammm'gil ik. Corbyn hoorde het ook en grnnikt. 'Doei mam bel me als stan wakker is'zeg ik snel. 'Doei lieverd en ja is goed love you'zegt ze terug 'love you'zeg ik terug en hang snel op. Ik laat me achteruit vallen. 'Oke dit is te ongemakkelijk'zeg ik zuchtend tegen corbyn. Hij lacht.
Hij stapt uit bed en trekt een jongings broek en trui aan. Hij gooit ook een broek en trui naar me. Ik kijk er na. 'Dit is me veel te groot'lach ik. Hij knikt en lacht. Ik trek het snel aan en samen lopen we naar beneden. 'Hey goedemorgen'zegt saskia als we beneden komen. 'Hai'zeg ik tegen haar. Ze loopt naar me toe en knuffelt me stevig. 'Corbyn heeft me alles vertelt ik vind het zo vervelend voor jullie'zegt ze. Ze is echt de aardigste vrouw ooit.

Na het ontbijt besluit ik om naar mijn eigen huis te gaan. Corbyn heeft gevraagd om ik bij hun thuis wil blijfen tot mijn ouders weer terug zijn. Dus ik ga nu spullen ophalen.

Corbyn zet me af bij mijn huis en gaat zelf terug omdat zijn moeder zijn hulp noeig had en ik me aleen red.

Ik zet wat muziek op en zoek wat kleding bij elkaar. Ik gooi het in een tas. Ik pak een paar schroenen en zet die bij de tas. Ik pak ook alle kerst kadotjes die ik heb. (Ja ik heb al kados voor de familie besson) ik begin wat te dansen en mee te zingen.
Ik schrik als mijn telefoon afgaat. 'Papa'staat er. Stan zal vast uit de operatie zijn. Ik neem op. 'Hey pap is de operatie goed gegaan?'vraag ik nieuwschierig. Mijn hard stopt zowat met kloppen als ik mijn moeder hoor snikken. 'Wat is er pap'zeg ik bang. 'Stan zijn onderlichaam is verlamd geraakt tijdens de operatie'zegt die zachtjes. 'Oh'zeg ik zacht terwijl de tranen over mijn wangen lopen. 'We moeten hier nu blijfen voor vele therapie lessen'zegt die dan. 'Hoelang'vraag ik. '3 tot 4 maanden'zegt die en slikt. 'En ik dan'vraag ik met een brok ik mijn keel. 'We storten je elke week geld'zegt die. 'Oh'zegt ik. 'Ik spreek je later weer lieverd'zegt die. 'Oke dag'zeg ik teleurgesteld.

Ik bel corbyn op

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik bel corbyn op. 'Kan je me a.u.b ophalen'zeg ik. 'Ik kom er aan'zegt die als die me gebroken stem hoord. Nog geen 2 minuten later staat die voor mijn huis. Ik sleep mijn koffer achter me aan. Corbyn tilt hem in de auto voor me. Hij trekt me daarna meteen in een knuffel. Ik leg hem alles uit. 'Je blijft al die tijd mooi bij ons'zegt die en doet een plukje haar achter mijn oor. Ik kijk naar zijn lippen en dan naar zijn ogen. Zijn ogen zijn gefocust op de mijne. Hij komt dichterbij. Hij zoent me heel voorzichtig. Als die door heeft dat ik er in mee ga gaan zijn handen naar mijn heupen. Mijn handen gaan door zijn haar. De zoen zit vol passie en liefde. We trekken langzaam terug. Onze voorhoofden leunen tegen elkaar. Ik glimlach naar hem. Hij glimlacht terug. 'Wtf did just happend 'lach ik en verberg mijn hoofd in zijn nek. 'I dont know'lacht die en knuffelt me.
Het begint zachtjes te regenen. 'Iel'zeg ik en ren naar de auto. Ik stap snel ik en corbyn ook. Lachend kijken we elkaar aan. Hij rijd weg maar niet de weg naar zijn huis. 'Waar gaan we heen?'vraag ik. 'Dat zie je zo wel'zegt die glimlachend. Ik knik. Niet veel later zie ik het bord van de mac. 'omg kan jij gedachten lezen'gil ik tegen hem. Hij lacht heel hard. 'Misschien wel'zegt die en knikoogt. We gaan naar binnen en bestellen wat. We gaan aan een tafeltje zitten. 'Omg deze smaak milkshake ik zo lekker'zegt corbyn als die nog een slok neemt van zijn coco's milkshake. 'Laat mij proefen'zeg ik. Hij heeft mij de milkshake. 'Gadver hoe kan jij dit lekker vinden'zeg ik als ik een slok heb genomen. Hij haalt zijn schouders op. 'Ik hou het bij de vanille milkschake'zeg ik lachend.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
christmas with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu