pov anna.

27 2 2
                                    


Ik word wakker van iemand die maar op de deurbel blijft drukken. Ik stap geirriteerd uit ben en strompel uit bed.

Ik loop naar de deur en zie mijn moeder staan. 'Hey mam je hebt toch een sleutel?'zeg ik verbaast. 'Ja vergeten mee te nemen'zegt en lach. Ik glimlach naar der. 'Ik ben zo blij dat je met me mee kan naar een apartement te kijken'zeg ik als we de keuken in lopen. 'Ik had het voor geen goud willen missen schat'zegt ze en geeft me een kus. 'Hoe ver is het eerste apartement?'zegt ze en kijkt op de klok. '5 minuutjes met de auto' ze knikt. 'Ik ga me even aankleden'zeg ik. Mijn moede knikt. 'Vergeet trouwens niet volgende week is de gender reveal he'zeg ik en vrijf over mijn buik. 'Jaaa wij gaan nog samen een jurk kopen'zegt mijn moeder blij. Ik moet lachen en loop naar boven om me om te kleden.

Mijn moeder parkeert de auto voor het appartement. Daniel is er ook al. 'Hiii'zeg ik. 'Heyy'zegt die. 'Wow je buikt lijkt wel met de dag te groeien'zegt die bewonderend. Ik lach. 'Ja he'zeg ik opgewonden.

(Foto is origineel van catherine mcbroom toen ze zwanger was van elle)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Foto is origineel van catherine mcbroom toen ze zwanger was van elle)

'Oke laten we naar binnen gaan'zegt de makkelaar van het apartementen complex. We lopen naar binnen. We komen binnen en een prachtige woonkamer. Met grote schuif deuren naar een groot balkon. We lopen door naar de keuken. Een prachtig kook eiland staat er ook in. 'Als u deze kant op gaat is hier de gang naar de 3 slaapkamers en 2 badkamers'zegt de man. Ik volg hem. We komen een master bedroom. Die heeft prachtig uitzicht op de stad.
Hij laat ons de rest van het huis zien en hebben een gesprek over de kosten.

'Gefeliciteerd met u nieuwe apartement'zegt de man en overhandigt mij de papieren en sleutels.

Ik knuffel daniel vrolijk. 'Ik heb mijn eigen huisje voor en mijn kleine wonder'zeg ik blij. 'Ik ben zo blij voor je'zegt die en aait me over mijn haar. 'Zal ik je morgen helpen met je spul verhuizen?'zegt die. Ik knik 'graag' zeg ik. Hij knikt. Hij bukt en geeft me een kusje op mijn buik. 'Tot morgen'zegt die en geeft me een kus op mijn wang. 'Byee'zeg ik.

Ik en mijn moeder zijn door gereden naar de stad voor een jurk.
We staan in de h&m en kijken wat rond. Ineens zie ik jack en jonah staan. Ik loop naar ze toe. 'Boe'zeg ik en spring voor ze. 'Hey'zegt jonah blij en knuffelt me. Jack knuffelt me ook. 'Je buik groeit zo snel'zegt jack en kijkt me met grote ogen aan. 'Ja he! Mijn kleine wondertje doet het geweldig'zeg ik lachend. 'That baby is one lucky baby with a mom like you'zegt jonah. Ik glimlach. 'Daniel vertelde dat je vandaag je 1ste huisje hebt gekocht'zegt zach die er bij komt zij en me knuffelt. 'Ja zit hier 3minuutjes vandaan'zeg ik blij. 'Cool we komen binnenkort wel een keertje kijken'zegt zach. Ik knik. 'Waar kijken'hoor ik een stem achter me. Mijn hard slaat een slag over. Die stem herken ik uit duizende. Since waneer is hij terug.
'Anna's nieuwe huisje voor haar en haar baby'zegt jack. Ik draai me om en corbyn kijkt me recht in mijn ogen aan. 'Hey'zeg ik ongemakkelijk als ik naar de grond kijk. De jongens lopen allemaal onopvallend weg iedereen weet de waarheid al. Behalfe hij. 'Je ziet er prachtig uit'zegt die en glimlacht naar me. 'Dik zul je bedoelen'zeg ik zachtjes terwijl ik glimlach. 'Nee die zwangere buik staat je prachtig'zegt die. Ik knik. 'Schat wat vind je van deze jurk'zegt mijn moeder doe me aantikt. Ze houd een roze jurk vast. 'Wow die is prachtig'zeg ik en pak hem over. 'Voor je gender reveal' vraagt corbyn. Ik knik. 'Ik laat jullie wel even ik zie je thuis'fluisterd mijn moeder in mijn oor en loopt weg. 'Ik denk dat ik deze jurk maar even ga passen'zeg ik ongemakkelijk. Hij knikt. Ik wandel de pas kamers in en trek de jurk aan. 'Hij is prachtig' hoor ik iemand zeggen als ik de pas kamer uit kom. Corbyn ofcourse. 'Dankje'zeg ik terwijl ik rood word. Ik heb nog steeds die vlinders in mijn buik als ik hem zie. 'Deze word het'zeg ik en kleed me snel weer om. 'Heb je zin om misschien samen iets te drinken te halen?'zegt corbyn twijfelend. 'Is goed'zeg ik en betaal de jurk en loop achter hem aan. Hij mag wel met een heel goed excuus komen.

christmas with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu