pov anna.

45 1 0
                                    

Het is inmiddels oudjaars dag en dat betkent mijn verjaardag. Tussen mij en corbyn gat het gelukkig super goed. Ik heb vanacht in mijn eigen huis geslapen omdat mijn opa en oma vanuit duitsland zijn gekomen. Ze zijn 2 dagen geweest en gaan vandaag naar huis. Ik had als kado van hun een kado bon voor een kleding winkel. 'Bedankt dat jullie er waren'zeg ik en knuffel ze stevig. 'Ik hou van je lieverd je weet ons te vinden als er iets is he'zegt mijn oma. Ik knik en knuffel ook mijn opa. Ze stappen in de auto en vertrekken. Ik ben vandaag 18 geworden dus dat betekent feest. Ik stap meteen op mijn fiets en fiets richting corbyn. Als ik daat ben doet saskia de deur open. 'Gefeliciteerd lief'zegt ze en knuffelt me. 'Dankjewel'zeg ik blij. Ik loop nasr de kamer waar ik corbyn hoor praten. 'Hey'zeg ik als ik binnen loop. 'Heyyy jarige'zegt die en staat op. Hij loopt naar me toe en tilt me op en draait me in het rond. Hij zet me weer neer en ik knuffel hem. 'Gefeliciteerd love'zegt die. Ik druk zachtjes mijn lippen op de zijne. 'Ik heb een kadotje voor je'zegt die en pakt een kado tasje. Ik kijk er in en zie een prachtige bikini. 'Wow zeg ik als ik hem er uit haal. 'Thankyouu maar waarom in december een bikini'zeg ik tegen hem. 'Oehh gaan we zwemmen'zeg ik blij. Hij drukt me een envelop in mijn hand. Ik maak het open en zie 2 vlieg tickets zitten naar hawaii. 'Nee corbyn dit ga je niet menen'zeg ik met een brok in mijn keel. Hij knikt. Ik vlieg hem in de armen. 'I love you'zeg ik nu huilend.'we vertrekken morgen ochtend'zegt die. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Maak je geen zorgen ashley heeft je koffer al klaar'zegt die er achter aan. Ik knik. 'Omggg we gaan naar hawaii'zeg ik al ik corbyn opnieuw zoen.

12.00
'Happy nieuw year'roept iedereen. Corbyn en ik zoenen elkaar. 'Love you'fluister ik. Hij glimlacht lief naar me. We kijken met zijn alle naar het vuurwerk en dan gaan corbyn en ik snel naar bed. We moeten morgen om 6 uur uit bed.

Aangekomen op hawaii.

'Omg het is hier zo mooi'zeg ik als ik rond kijk. 'Deze kant op is ons appartement'zegt corbyn en ik volg hem. We lopen naar binnen en het is echt prachtig. 'Omg'zeg ik weer. Er zit een mega zwembad achter in de tuin. Ik pak corbyns hand en ren naar buiten en ik trek hem mee het zwembad in met kleding en all. 'Anna'zegt die boos als die boven water komt. Ik lach. 'Sorry babe'zeg ik en spring op hem. Ik sla mijn benen om hem heen en zoen hem. 'Ik hou zo veel van jou'zeg ik en ga met mijn handen door zijn haren.
'Zullen we ons klaar gaan maken voor het avond eten?'vraagt die. Ik knik. Samen vertrekken we naar de badkamer. 'Samen douchen'vraagt corbyn. Ik kijk hem onzeker aan. 'Komop je hebt niks om bang voor de zijn. Ik knik. Corbyn trek zijn kleden uit en stapt onder de douch. Ik trek ongemakkelijk mijn kleding uit en bedek mijn lichaam als ik ook onder de douch stap. 'Babe'zegt die zuchtend. Hij pakt mijn handen vast en bekijkt mijn lichaam. 'Je bent prachtig'zegt die en drukt me tegen de muur en zoent me. Zijn handen gaan over alle plekken van mijn lichaam. 'Corbyn'fluister ik zacht. 'Niet nu'zeg ik weer. 'Sorry'zegt die zacht. Ik knik naar hem en geef hem een klein kusje op zijn wang. Ik was mijn haar en stap onder de douch vandaan.

Na het diner.
'Je ziet er echt sexy uit in die jurk'zegt corbyn en slaat me op mijn kont. 'Ohja'zeg ik en loop naar hem toe. Ik pak hem bij de rand van zijn t-shirt en trek hem naar me toe en zoen hem ruig. We lopen langzaam naar het bed.
Corbyn ritst mijn jurk los en bedekt mijn hele lichaam met kusjes. 'Weet je het zeker'zegt die. Ik knik. 'Je bent aan de pil toch?'vraagt die voor de zeker heid. Ik knik weer.

Dat was de avond dat ik mijn maagd heid verloor in hawaii

(Ik heb het stukje waar ze een soort 'voorspel' hadden verwijderd ik vond dit niet gespast voor jongere lezers! En ook vreselijk ongemakkelijk om terug te lezen)

christmas with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu